خبر 1 از مرتضی صفردوست

!!خبر خبر 

 

سلام بچه ها  

یه خبر،امروز اول شهریور، میثم قاسمی (ازبچه های ورودی1-83) با کله ی تراشیده و پوتین های واکس زده به خدمت وظیفه یا همون سربازی خودمون رهسپار شد. خوش به حالش، ایشاالله قسمتتون بشه، البته خانوم ها که ازچنین نعمت بزرگی محرومند!خوب دیگه اینم از مزیت پسر بودنه.

آقای قاسمی از این به بعد به لقب زیبای آش خور مفتخر می گردند.

راستی یادتونه یه روز داداش دکتر عموزاده اومد سر کلاس (فکر کنم آلی3) بهمون گفت آش خور!!!!

 

دوتا  عکس هم اون پایین گذاشتم:

1)میثم

http://ample.se/image-DC09_4A9105DD.jpg  

2 )سرباز فعلی در کنار سرباز آینده. 

http://ample.se/image-8884_4A9106FE.jpg

نظرات 13 + ارسال نظر
استاد یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://aliamoozadeh.blogsky.com

به نام خدا
آفرین مرتضی. خبر داغی بود.

....... یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://......................................

سلام دوست من.
خب شاید ما هنوز ما با هم دوست نباشیم ولی بهترین روش واسه شروع یه دوستی کادو دادنه.من می خوام بهت یه کادو بدم.می خوام یه کد جاوا بهت کادو بدم.واسه این کد خیلی زحمت کشیدم.اگه قدم رنجه کنی یه سر به وبلاگم بزنی توضیحاتشو نوشتم.در ضمن اگه تمایل به تبادل لینک داری تو نظرات بهم خبر بده.
موفق باشی!!!

مرتضی صفردوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

به نام الله
سلام
برخلاف میل باطنی ام مجبورم همه رو به صداقت، راستگویی و پاک دامنی دعوت می کنم و از دوست عزیزی که مرهمت نموده و نام مرا به عنوان نویسنده خبر داغش معرفی کرده خواهش می کنم اولا نام واقعی اش را فاش کند تا رفع ابهام گردد و ثانیا از همگی خواهشمندم که دیگر از این الطاف شامل حال من ننمایید.
دیوار کوتاه تر از من نبود؟
آش نخورده و دهن سوخته!
( راستی استاد فارسی را پاس داشتم؟ )

به نام خدا
1-بچه ها لطفا مجبورم نکنید آی پی ها را چک کنم. کسی خودش را جای دیگری جا نزند.
2- مرتضی! یک غلط 19! بگرد و پیدا کن.
3 خداحافظ.

مرتضی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

میثم خودمونیم خوش تیپ شدی، چقدر کچلی بهت میاد، مبارک باشه، انشا... عکس داماد شدنت!
محسن یه وقت نشینی گریه کنی، مطمئن باش تو هم یه روز به آرزوت می رسی.
من هم با کارت معافیتم به کله کچل همتون می خندم، ها ها!

حسین دهقان یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ

مرتضی نزار لوت بدم .
بگم؟

حسین عزیز (رتبه ۴ ارشد!)
ببین ورود مسایل سیاسی به سایب ممنوعه!
منو ببخش که خبرت را باز نویسی کردم و نیش سیاسی آن از بین رفت.
برخی نظرات را مجبورم سانسوووووور کنم!

مجید یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام استاد...یه جائی نوشته بودی جوون قدیمی هستی گفتم بیام ببینم چه خبره؟!...مثل اینکه تازه به اینجا تشریف آوردید؟...درسته؟!...

به نام خدا
مجید عزیز-ناشناس آشنا
بله جوان قدیمی هستم. تازه نیامده ام اما سعی کرده ام تازه بمانم.
سعی کرده ام واقعگرا باشم. این سایت را سیاسی نکنید. نه این که از سیاسی شدنش بترسم نه دانشجویانم مرا می شناسند بل که به این خاطر که هدف از ایجاد این سایت این نیست و بحث سبب ایجاد بحث می شود و...
اما با اجازه جواب سوال احتمالی بعدی شما را می دهم:
-حق با شماست اما اجازه بدهید حدش را من تعیین کنم. ممنونم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

eh va
بیچاره پسرااااااااااا
استاد خدا رو شکر ماها (خانوم های محترم)سربازی نداریم
بابا گناه دارن
همش پادگان
تازه مرخصیم نمیدن
به مافوقتم بگی بالا چشت ابرو ه 3 روز بازداشتت میکنن 12 روزم اضافه خدمت:(
هیچم خوب نیست سربازیییییییییییییییییییییییییییی

به نام خدا
سلام.
با معذرت از دیرکرد.
مسافرت بودم.
ممنون
استاد

میثم قاسمی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام به همگی
من برگشتم.با پیروزی برگشتم.نه با استقلال.من اگر میدونستم این محسن اینقدر نامرده عمرا نمیزاشتم اون عکسو اون روز ازم بگیره.حالا من که آموزشیم تموم شد شماها موندینو یک دوره آموزشی. بد بختا خبر دارین قراره که دیگه به لیسانسه ها استوار یکمی بدن؟ موقعی که شماها میخواید برید سربازی دیگه باید خواب ستواندومی و ستوانیکمی رو ببینید ولی یک خبر خوب هم واستون دارم که البته واسه خودم خیلی بد بود. من افتادم کرمان به قول یک بنده خدا افتادم وسط اعتیاد منم که سست عنصر باقیشو خودتون حدس میزنید دیگه.تا آخر هفته هرچی بگید جواب میدم ولی بعدش دیگه دستم تا زمان نا معلومی از دنیا کوتاه میشه.

به نام خدا
سلام میثم چطوری؟
خوش گذشت؟
دلمان برایت تنگ شده بود. الان از عروسی جواد رجبی می‌اییم. ذکر خیر تو هم بود.
دل همه برایت تنگ شده. این بحث استواری از زمان ما هم بود.
بیشتر سر بزن.
ممنون
استاد

مرتضی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام میثم
اون محسن محقق که به قول اسناد نصفش تو زمینه نافشو با نامردی و بد قدمی بریدن
این همه جا چرا کرمان؟
قبل از اینکه از کرمان برگردی یه خبر بده بچه ها یه سری سفارش دارن که زحمتشو واسشون بکشی !!!
قربون اون کله کچلت
اوفی
منا منا

محمد منسوبی فرد دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

با سلام

از قدیم میگفتن جوون تا سربازی نره مرد نمیشه!!!
به هر حال این جوونای یه کشور هستن که باید برای میهنشون
سر---بازی کنن!!!
میثم جان موفق باشی!

میثم قاسمی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

نمیدونم چرا کرمان.اینم از بخت بلند منه مثلا برنامه داشتم واسه ارشد ولی اینطوری همش خراب شد. اشکال نداره امسال من از مرز دفاع میکنم شماها درس بخونید سال بعد شماها دفاع کنید من درس بخونم.و اما یک پیغام دارم واسه استاد عموزاده.استاد حرفی که چند سال توی دلم مونده و تا الان منو عذاب داده اینه که این ..................با موذی گری تونست مقام ........ ترین رو بگیره تمامیه کاراش ریا بوده ریا کاری تا حدی بود که حتی مهندس عربی هم بهش گفت که چهره موفق ۱۰ سال آینده است (از بس خودشو جلوی مهندس فعال نشون داد) تا الان ۵ سالش گذشته و خبری ازموفقیت نیست. در ضمن من واسه حرفایی که میزنم شاهد دارم یک شاهد زنده سلمان دارابی.میتونید از خودش بپرسید.تازه یک روز .........داشت نماز میخوند توی مسجد دانشگاه من گفتم به به چه نمازی میخونه معلومه که همه حواسش پیش خداست بعد از اونجایی که آدم ریا کاری بود نتونست جلوی خودشو بگیره یهو برگشت گفت تازه روزه هم هستم .خوب با این تفاسیر این آدم شایسته این همه تعریفو تمجید هست؟ کلاه خودتون رو قاضی کنید خواهشن.

به نام خدا
میثم عزیز سلام
مرا ببخش که اسامی را سانسووووور کردم هر چند حتما با .......... شوخی داری و بهش بر نمی خورد.
ضمنا مسلما حق پاسخ گویی برای ............. موجود است.
ممنون
استاد

محمد منسوبی فرد چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام میثم جان
ممنون که از مرزای جغرافیایی کشورعزیزمون دفاع میکنی!!!
ماهم سعی میکنیم از مرزای علم و دانش دفاع کنیم!!!
میثم !!!!بابا دیگه انقدرم برات ریاکاری نکردم که بخوای برام این همه جوک ومزاح ردیف کنی!!!
من بیچاره فقط یه شیرازی ساده ی خجالتی بودم!!!!.
در ضمن انقدرا هم شکست خورده نبودم!!!انصافادیگه یه ذره موفق بودم!!!تواین چندسال!!!
انشاا... زنده باشی!!!!------.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا۵ سال دیگه موعود موفقیت کاملمو ببینی!!!

مرتضی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

... عزیز پست تو و میثم منو یاد فیلم اخراجی ها انداخت
اونجایی که فرمانده گردان گفت:
یه مشت عملی چش چرون اومدن اینجا و امین حیایی گفت:
چی؟ دزد خودتی!!!

استاد ...سانسوور کرد تا کسی نفهمه اون ... تو بودی
بعد خودت اومدی خودتو تابلو کردی
الحق که بیشتر از یه ... ساده نیستی
واسه خودم متاسفم که بعد از 5سال گشتن با من هنوز همون آدم روز اول هستی، خجالتی

و در راستای حرفای میثم اضافه کنم که بچه های ارشد به این ......... می گن

و در جهان بینی این بشر آمده که:
کاری را که می تونی به پس فردا بندازی چرا به فردا می ندازی

اما در دفاع از ... بگم که 7....طی کرده و در کمتر از ....مهندس ... به 100% کامل می رسه
انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد