نتایج کارشناسی ارشد خبر از مرتضی صفردوست

به نام خدا 

از صمیم قلب از طرف خودم و سایرین به قبولیها (که مسلما بیشتر از اینها هستند) تبریک می گویم. امیدوارم کسانی که به هر دلیلی امسال نتوانستند در جا و رشته مورد نظر قبول شوند سال بعد خبرهای خوبی از آنها بشنویم. 

لطفا همه (هر کس خبری دارد) خبرهای تکمیلی را بفرستید. مرتضی لطفا یک خبر از قبولی های دو دوره قبل نیز تهیه کن. 

دنباله مطلب را ببینید.

ممنون

به نام الله

بالاخره بعد از ماه ها انتظار امروز نتایج کارشناسی ارشد اعلام شد. به همه خدا قوت می گم، به همه کسانی که قبول شدن و به همه اونایی که نشدن.

حاشیه نمی رم و می رم سر اصل مطلب. این هم نتیجه کسلنی که تا این لحظه می دونم: 

حسین دهقان : فیتو شیمی دانشگاه شهید بهشتی تهران (روزانه)

مهدی عابدی : شیمی تجزیه دانشگاه تربیت مدرس تهران (روزانه)

مهدی صابریان : شیمی پیشرانه دانشگاه امام حسین(ع)تهران  (روزانه)

محمد باسوتی : شیمی کاربردی دانشگاه سمنان (شبانه) 

محسن محقق : شیمی آلی دانشگاه مالک اشتر تهران (شبانه)  

بهروز رضی پور: شیمی پیشرانه دانشگاه مالک اشتر تهران (شبانه) 

استادْ اگه از نتیجه بقیه خبر دارین بگید تا ما هم مطلع بشیم.

 

خوب اگه اجازه بدین برم از این حسین دهقان عزیز شیرینی مو بگیرم که حسابی بهم طلبکاره

یا علی

  
نظرات 17 + ارسال نظر
استاد جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

به نام خدا
پسرم مجید (!)‌ بازم که غلط داری! تازه متوجه شدم وگرنه اصلاح می کردم.

[ بدون نام ] جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
شما می توانید با لینک کردن وبلاگ ما ...

با سپاس از حضور شما-چون این دریچه تبلیغاتی یا اقتصادی یا سیاسی نیست از درج ادامه نظر و لینک شما معذوریم.
با سپاس مجدد از شما

م جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

... در هند متولد شده و به اذن خداوند تا امرز راه مستقیم را( تسلیم در برابر خدای حقیقی را) به جویندکان تعلیم می دهد. ما به حکم وظیفه بخشهایی از...

به نام خدا
بنا به دلایل ذکر شده در پاسخ کامنت بالا-از نمایش کامل نظر شما معذوریم.
با سپاس از حضورتان

مرتضی جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام
پسرتون مجید دوتا غلط داره (کسلنی و استادْ) که غلط تایپی بوده نه غلط دستور زبانی
از همه پوزش می طلبم و قول میدم دیگه هول هولکی مطلبی رو ننویسم

به نام خدا
نه پسرم مجید! این غلطها معلوم است که تایپی است. همان طور که می دانید من راحت تصحیح می کنم. بیشتر دقت کن!!!

حسین دهقان شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

بچه چقدر تو میخوری
حالا بستنی رو ندید میگیرم
شام پریشب رو چی؟ افطاری دادم به اون توپی.
تازه قراره کله پاچه هم بدم
دیگه چی میخوای؟

آنتی مرتضی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

میخوام بخورمت مرتضی
کابوس هر شبت اومد
فعلا بای

مرتضی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام
من صحیح کردن شما رو از نزدیک دیدم. داشتین شیمی آلی ۲ رو تصحح می دین.خرداد ۸۴. روزی که تولدم بود (۲۴خراد) واسه همین اجزه دادین بیام دفترتون و برگه ام رو جلوی خودم با کوله باری از ارفاق صحیح کردین.....
اما یه خبر تازه دارم:
بهروز رضی پور شیمی پیشرانه دانشگاه مالک اشتر تهران (شبانه) قبول شده

به نام خدا
مرسی مرتضی. یادم آمد اصلا و ابدا یادم نبود. یکی از مزایای این وبلاگ همین است.
اما یادم از جمله ای از امام علی (ع) آمد که می فرماید: (نقل به مضمون)
...خدایا! گناهانی ازمن که گذار ایام پرده فراموشی بر آنها افکنده است ... را بیامرز!
ببین چه خاطراتی را انسان از یاد می برد. و به طریق اولی چه گناهانی را.
این هم نصیحت امروز هر چند از نصیحت متنفرم.
باز هم مرسی
راستی
از قبولی بهروز هم بی نهایت خوشحالم. اگر پارسال اون تصادف وحشتناک براش پیش نیومده بود- همون پارسال قبول می شد.

مرتضی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

من چقدر میخورم؟
کی بود سر کلاس سنتز جعبه شیرینی رو ازم گرفت تهشو درآورد؟ کی بود تا بوی کباب به دماقش خورد اومد خونمون؟
پارسال هم شیرینی بهت دادم هم کباب هیچ کجا هم جار نزدم حالا یه بستنی دادی (یعنی به زور ازت گرفتم)

حسین دهقان شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام استاد
این مطلب خطاب به شماست.خواهش میکنم اونو روی وب نفرستید.
قرار شد توی یه آموزشگاه(تهران)کلاس های کنکور شیمی کاربردی رو برگزار کنم.به پیشنهاد یکی از دوستان و اشتیاق خودم میخوام در صورت امکان ای کلاس ها رو تو دانشگاه سمنان برگزار کنم.از شما میخوام (به عنوان یه بزرگتر)که اگه زحمتی نیست این مطلب رو با چند تا از بچه هایی که میخوان واسه کنکور بخونند در میون بزارید تا اونها از طریق انجمن علمی ویا حتی از طریق گروه شیمی اقدام کنند و با من هم در ارتباط باشند.چون من بچه های ۸۵ی رو نمیشناسم.
حداقل باید ۷نفر ثبت نام کنند و فکر میکنم نیمه دوم مهر وقت مناسبی واسه شروع کلاسهاست.راجه به قیمتش باهاشون کنار میام!
خیلی دوست دارم پیشنهادات شمارو در این زمینه بشنوم.
با تشکر

به نام خدا
بالاخره پس از مدتها اجازه داد روی وب بفرستیم.
فکر خوبی است.
افراد علاقمند پس از شروع ترم توسط انجمن علمی یا من ثبت نام کنندتا بعد راجع به مکانش تصمیم گیری کنیم.

نیما یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

دروود
به همه این دوستان از صمیم قلب تبریک می گم . امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشند. در ضمن شیرینی فراموش نشه

به نام خدا
نیما چقدر خوشحالم که آمده ای.
با ما در ارتباط باش. به خانم صادقی سلام برسان. به دوسنان خبر بدهید.
ممنون

حسین دهقان یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام استاد
لطفآ جواب خودتون و همچنین پیشنهاداتتون رو بهم میل کند
hosein_dehghan_65@yahoo.com

به نام خدا
حسین عزیز
پیشنهاد بسیار خوبی است.
اجازه بده در همین سایت اگهی کنم و مهر نیز به بچه ها بگویم.
ممنون.

حسین دهقان یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ

راستی در مورد کلاس کنکور شیمی کاربردی نظرتون رو خواستم.گفتم شاید موضوع رو یادتون رفته باشه

به نام خدا
حسین عزیز
پیشنهاد بسیار خوبی است.
اجازه بده در همین سایت اگهی کنم و مهر نیز به بچه ها بگویم.
ممنون.

صیاد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام دوستان
بچه ها یه مسابقه:
هر کی جواب صحیحتری بده از خجالتش در میایم:

سوال اول :جای خالی را پر کنید
یکی...بر کوه بنشست و خاست
بر آن کوه چه افزود و از آن چه کاست

۱)پرنده
۲)خزنده
۳)پشه
۴)دانشجویی که پاشو از گلیمش درازتر بکنه

سوالی دیگر:
عبارت

ماییم و نوای بی نوایی
بسم الله اگر حریف مایی

اصولآ در چه مواقعی به کار میرود؟
۱)گاه و بی گاه
۲)وقتی طرفت توقس باشه
۳)هر کی که صداشو بالا ببره
۴)وقتی استاد کم میاره(با ارز پوزش)

به برنده این مسابقات جوایز نفیسی تعلق میگیرد
این مسابقه ادامه دارد.
این مسابقه صرفا شوخیست و هیچ سوء نیتی مد نظر نیست و فقط برای مزاح و بیان خاطرات است

به نام خدا
صیاد عزیز
از دانشجوی عموزاده بعید است ارز پوزشش این قدر ضعیف باشد!!!
حالا توقس که احیانا غلط تایپی است.
مضافا شرط ادب در این گونه مکاتبات معرفی خود است.
در هر حال خوش آمدی.

مرتضی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

جواب سوال ۱: پشه ای که پاشو از گلیمش درازتر کرده

سوال ۲ ایراد داره. باید می نوشتی کدام گزینه بکار نمی رود که در اینصورت گزینه سوم جواب بود.

حالا که برنده شدم بگو جایزه ام چیه

حسین جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

نه عزیزم
اگه توجه کنی اولش نوشتم گزینه صحیحتر را انتخاب کنید
بلد نیستی تست بزنی
پاسخ تشریحی نده
بعدشم بین خودمون باشه یکی از روشهای طرح سوال کنکور اینطریه تا در صورت لزوم جواب رو تغییر بدهند
حالا از کجا معلوم برنده شدی؟
دیگه نبینم ازم ایراد بگیریا.

حسین جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

راستی استاد
از بس شلوغ پلوغ شده من جوابهای شما رو نتونستم پیدا کنم
چه برسه به پستهای خودم.
از این بابت عذر خواهی میکنم
اگه میشه به موریو بگید یه حالی به این وب بده.

به نام خدا
ولش کنم اونقدر به این وب حال می ده که هم وب وهم مرتضی از دست میرن!

حبیبی دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

امیدوارم دوستای عزیزمون موفق باشند انشااله اسم ماها رو به عنوان قبولی سال آینده وارد وبتون کنید . برامون دعا کنید .

ان شاالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد