ارشد جدید

 

حسین کیانی: شیمی کاربردی شبانه سمنان

 

نوشین مصباحی: شیمی تجزیه شریف

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد باسوتی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ

محسن محقق هم شیمی آلی مالک اشتر قبول شده.

خانم مصباحی هم شیمی تجزیه شریف قبول شده.

از بقیه بچه ها خبر ندارین؟

به نام خدا
مرتضی لطفا خبرشو بگذار.
ممنون

مرتضی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام استاد
یادداشت رو به روز کردم و چون در اولین یادداشت از اخبار ارشد نام باسوتی ذکر شده بود؛ حذفش کردم.

به خانم مصباحی تبریک می گم؛ ورودتون رو به سمنان تبریک میگم؛ مثل اینکه هر جا داداشتون بره شما هم باید دنبالش برید؛ خوبه دیگه تهران قریب نیستین

مرتضی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ق.ظ

استاد به نظرتون نتیجه همه قبولی های ارشد رو توی یک یادداشت جدید بیارم بهتر نیست؟
اینجوری تازه واردها گیج نمی شن.
چه کنم؟

به نام خدا
هیچ یادداشتی را حذف نکن.
دوباره همه را در یک خبر بازنویسی کن.
ممنون.

محمد منسوبی فرد جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

با سلام
منم قبولی ارشد رو به آقای کیانی و خانم مصباحی تبریک میگم.البته بقیه رو هم حضوری تبریک گفتم. امیدوارم هر کدومتون بتونید یه روزی یکی از گره های کشور عزیزمون ایران رو باز کنید.
با آرزوی سعادت وکامیابی

شبانه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

ممد جون بستگی به گره داره ولی من سعیم میکنم:)
قربونت حاجی.

سمیه حبیبی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه .چرا توی قبولیاتون اسمی از خانوم مینا مداح نبردین ؟ مگه ایشون قبول نشدن ؟ تا اونجایی که من می دونم رتبه تجزیه اش ۱۰۰ شده بود

به نام خدا
نمی دانستیم.
کجا قبول شده اند؟
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد