مهدی عابدی رتبه ۱۲-خبر از خاک سرد

با سلام
 دوست خوبمون رو فراموش کردید عجیبه
   یادتون نیومد؟
 
   مهدی عابدی رو میگم
کارشناسی ارشد شیمی تجزیه دانشگاه تربیت مدرس

البته شاید خودش از دوستان خواسته که اسمشو نیارن ولی اگه دوستانمون فراموشش کردن خیلی ....

نظرات 7 + ارسال نظر
استاد دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

به نام خدا
نه به یادش بودم. باز چند باره همین امروز!
فقط نمی دانستم کجا قبول شده است این رتبه ۱۲ ما.

تبریک به مهدی عزیز.

مرتضی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام مهدی
تبریک می گم
من همون روز اول می دونستم اما واقعا جای تعجب داره که چرا اسممتو از قلم انداختم و تا الآن بهت زنگ نزدم.
نمی دونم واقعا نمی دونم
خودت ببخش

پوریا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://...........................

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید[چشمک]

ممنون از حضورتون

مرتضی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ق.ظ

استاد با اجازتون فردا این یادداشتی رو که گذاشتین حذف می کنم.
خوب شد حسین رو دیدم و بهم یادآور شد.
البته در مورد کلاس های کنکور صحبت هم کردیم. ما در حال حاضر با مشکل جا مواجه ایم. به نظرتون می شه با جهاد یا حتی علوم فنون هماهنگ کرد که کلاس در اختیارمون بزارن؟
البته این سه تا نظر رو در جواب خاک سرد کپی می کنم تا طبق قرار هیچ نظری حذف نشه.
استاد هم من و هم شما بدون اینکه مطمئن بشیم حرف خاک سرد رو قبول کردیم؛ تجربه تا دیگه تکرار نشه (هم واسه شما و هم واسه خودم)


به نام خدا
هبچ یادداشتی را حذف نکن!

استاد جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

به نام خدا
این اشتباه نشانه اعتماد ماست و علامت خوبی است!
همان طور که می بینید خاک سرد بدون دقت کافی اعلام کرد که اسم مهدی عابدی را از قلم انداخته ایم و هم من و هم مرتضی قبول کرده و پست جدید گذاشتیم و عذر خواهی.
ظاهرا حسین به مرتضی گوشزد کرده که ما اسم مهدی را اعلام کرده بوده ایم و ... باقی ماجرا.

خاک سرد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

با سلام
استاد گرام، من بی دقتی نکردم بلکه روزی که من به این وبلاگ سر زدم خبری از دوست خوبم مهدی نبود وگرنه من این خبر رو نمی دادم، هوز تاریخ خبر من هستش، شماهم میتونید به آپدیت های وبلاگتون مراجعه کنید، حالا که قرار نیست قبول کنید خبرای جدید دیگه از دوستان خودم رو دیگه وارد نمی کنم( پذیرفته های جدید ارشد، از خانوم هاست) چون زبان حق برنده است و میترسم که کلی از وقتم بیهوده ............
در پناه حق

به نام خدا
خاک سرد عزیز
سلام
-برخی قسمتها را که مخاطبت مرتضی بوده و من جواب داده ام حق با شماست مشخص بوده که مخاطبت مرتضی است ولی چون او حق پاسخگویی به نظرات را ندارد من مختصر و مفید جواب داده ام (وبیشتر با این دید که مساله تمام شود).
-از لحن مکاتبات شما با مرتضی من چنین استدلال می کنم که بین شما خدای ناکرده مشکلی هست (امیدوارم اشتباه کرده باشم).
-حتی اگر تمام فرمایشات شما صحیح باشد این مساله چندان مهمی نیست و این دلیل نمی شود که شما ناراحت بشوی و اسامی قبولی ها را برایمان نفرستی.
-اما برای این که حس می کنم شما وقت نمی گذاری و دقیق پیگیر مطلبی که ظاهرا خیلی برای شما مهم است نیستی- من وقت گذاشتم و این شرح ماجرا:
1- در دهم شهریور خبر قبولی مهدی عابدی در نتایج کارشناسی ارشد (خبر از مرتضی صفر دوست) درج شده است.
2-در پانزدهم شهریور خبر تکمیلی کارشناسی ارشد از مرتضی صفردوست چاپ شده است که شما یک روز بعد در نظرات گله کرده ای که
(با سلام
دوست خوبمون رو فراموش کردید عجیبه
یادتون نیومد؟

مهدی عابدی رو میگم
کارشناسی ارشد شیمی تجزیه دانشگاه تربیت مدرس

البته شاید خودش از دوستان خواسته که اسمشو نیارن ولی اگه دوستانمون فراموشش کردن خیلی....)
و من چون بنا را بر صحت ادعای مخاطبم (در این گونه موارد) می گذارم جواب داده ام:
(به نام خدا
نه به یادش بودم. باز چند باره همین امروز!
فقط نمی دانستم کجا قبول شده است این رتبه ۱۲ ما.)
و مرتضی هم (احتمالا با همین ذهنیت و بدون چک کردن-که ذهنیت مثبتی است) مثل من عذر خواهی کرده بود. البته او در قالب نظر نوشته بود چون حق پاسخگویی به نظرات را ندارد.
با پیگیری مکاتبات بر می آید که حسین دهقان گوشی را دست مرتضی داده و باقی ماجرا.
در هر حال این چیزی است که الان نظر من است و تکرار می کنم در هر حال موضوع چندان مهمی نیست که باعثکدورت شود.
3-اگر مطلب طور دیگری است شما خاک سرد عزیز و شما مرتضی نظرات خود را بنویسید تا خوانندگان داوری کنند.
4-دانشجویان عزیز اگر به ماجرا علاقمند شده اید به پستها ونظرات مربوطه مراجعه کنید. کمی باید بگردید.
شاید با کارآگاهی تر شدن ماجرا در قالب یک پست!!! ماوقع را جمع آوری وبازنویسی کردیم.
ممنون
استاد

استاد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

به نام خدا
خاک سرد عزیز
سلام مجدد
یک احتمال دیگر هم هست:
آیا شما می خواهی بگویی خدای ناکرده اسم مهدی بعدا اضافه شده است؟
لطفا صریحا پاسخ بدهید تا جواب شریکم را هم صریحا بخواهم.
ممنون
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد