مشاوره و برگزاری کلاس های ارشد توسط حسین دهقان

دانشجویان شیمی محض، شیمی کاربردی و بیوشیمی که می خواهید امسال در کنکور ارشد شرکت کنید لطفا جهت اطلاع از زمان مشاوره و همچنین برگزاری کلاس های کنکور به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

 

۱-برگزاری جلسه مشاوره  تحصیلی ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد: 

  

معرفی روش تدریس  و آشنایی با استاد مربوطه

معرفی رشته های کارشناسی ارشد

معرفی بهترین منابع موجود مطابق با آخرین تغییرات کنکور کارشناسی ارشد

برنامه ریزی موفق

پشتیبانی ونظارت تا قبل از کنکور  

زمان : چهار شنبه 15/7/88

در دو شیفت صبح (10 الی 12) و بعد از ظهر(2 الی 4)  

 مکان : سمنان – میدان کوثر – بلوار دانشجو – جهاد دانشگاهی دانشگاه سمنان   

شرکت برای تمامی افراد بلا مانع است و بصورت رایگان می باشد. 

  

تلفن تماس: 09380443540..........09125142137

 

  

2- همچنین زمان و نحوه تشکیل کلاس ها بصورت زیر می باشد:    

 

عنوان درس

نام استاد

ساعت برگزاری

روزهای برگزاری

مدت دورهساعت

شهریه(ریال)

شیمی کاربردی

آقای دهقان از دانشگاه شهید بهشتی (مدرس آموزشگاه جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران)

00/ 11

الی

30/5

پنجشنبه

80

1.000.000

شیمی  آلی

آقای خدابخشی از دانشگاه صنعتی شریف(مدرس آموزشگاه ماهان تهران)

00/ 11

الی

30/5

جمعه

80

1.000.000

شیمی معدنی

آقای خدابخشی

00/ 11

الی

30/5

جمعه

80

1.000.000

 

* از بین دو درس شیمی آلی و معدنی درسی برگزار می شود که استقبال بیشتری از آن گردد. 

*حد نساب تشکیل کلاسها 10 نفر می باشد . در صورت افزایش متقاضیان هزینه آن به همان نسبت کاسته می شود و همینطور بالعکس (شهریه این دوره در سمنان  در حدود یک سوم شهریه  کلاس های مشابه است). 

*در طول دوره بهترین و برگزیده ترین جزوات کنکوری تمامی دروس به طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. 

*پایان مهلت ثبت نام : 20/7/88

*شروع دوره: 23/7/88

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید: 

 

  http://hoseindehghan.javanblog.com/ 

و یا با شماره تلفن های زیر  تماس حاصل فرمایید:  

 09380443540..........09125142137

  
نظرات 15 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام حسین
۱- تشکر بخاطر این حرکت خیلی خیلی خوبت

۲- تا اطلاع ثانوی از چند صد کیلومتری من رد نشو که از پا آویزونت می کنم
با این آگهی فرستادنت
الحق که مثل خندیدنت کج و کوله بود.

۳- یه حالی به وبلاگت بده که شتر با بارش توش گمه

۴- حیف که داری استاد می شی وگرنه کلامم یه جور دیگه می بود

۵-به جای خنده برو وبلاگتو درست کن

۶- باز که وایستادی!
می گم داوود بیادااااا

[ بدون نام ] یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام
لطفآچند نکته ی اساسی برای گرفتن نتیجه ی خوب را در همین وبلاگ بیان کنید.

استاد یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

به نام خدا
سلام
خوشحالم که داریم مفید واقع می شویم!
راستی حق تبلیغات من و شریک و پورسانت یادت نره!!!
استاد!

حسین یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ http://hoseindehghan.javanblog.com

سلام
از استاد عزیز به خاطر درسهایی که توی زندگی و کلاس درس به همه ما داد صمیمانه تشکر میکنم . شما به گردن ما بیشتر از اینها حق دارید که جبران کردنش غیر ممکنه.
از مرتضی هم ممنونم .ولی پاتو از گلیمت درازتر نکن.این سد دفعه!

بابا حسین! شرمنده می کنی!
باز هم ممنونم.
استاد

استاد یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

به نام خدا
حسین!
لطفا چند نکته مفید برای دوستانت در این پست بیان کن.
ممنون
استاد

مرتضی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ

مجید جان سد هضار دفه هم بگی باض من کار خودمو می کنم.

از حضور همگان عذر می خوام که این نابه ما تو آگهی نوشتن و اداره وبلاگ هیچ استعدادی نداره.
فکر کنم با تغییراتی که داددم مطلب واضح تر بیان شده
از اینکه بی خبر (فقط جهت اصلاح) کل یادداشت رو باز نویسی کردم معذرت می خوام
آخه خیلی وقت پیشا استاد گفته بود به شعور مخاطب باید احترام گذاشت

همش تقصیر این رتبه۴ هست
یه روز میام سمنان کلاس درست تلافی زجر امروزم رو سرت خالی می کنم.

یا حق

حسین سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام
حتماْ یک سری نکات لازم رو میگم.
این نکات رو یادداشت کردم.در اولین فرصت پست میکنم

ممنون.
قابل توجه دانشجویان عزیزی که درخواست کرده بودند.
استاد

دانشجوی شیمی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام خسته نباشید. تعریفتون رو از استاد و خیلی ها شنیدم. استاد فرمودند از شما بپرسم به نظر شما من درسمو ۸ ترمه با معدل خوب تمام کنم بهتره یا ۷ ترمه؟ میشه بپرسم شما از کی و چه جوری شروع به درس خوندن کردید؟تشکر

به نام خدا
حسین عزیز
و بقیه دانشجویان عزیز
لطفا راهنمای کنید.
ممنون
استاد

مرتضی صفردوست پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام شیمیست عزیز
برای مقدمه یه سوال ازت می پرسم:
آیا الان که دانشجوی دوره لیسانس هستی کسی معدل دوره دیپلمتو رو می پرسه یا با مدرک دیپلم بهت کار می ده؟
معلومه که نه
قانون وزارت کار اینه که باید بالاترین مدرک تحصیلی رو زمان استخدام در نظر گرفت تا فردا کسی مدعی نشه.

نظر من اینه که اگه ۸۰٪ مطمئنید که کنکور ارشد قبول می شی٬ ۷ ترمه درستو تموم کن و سر ارشد همه انرژی تو بذار تا معدلت بالاتر بشه.

من خودم به معنای واقعی لیسانسمو گذاشتم دمه کوزه و آبشو می خورم و تمام انرژیمو رو ارشد (مخصوصا پروژه پایان نامه ام) گذاشتم.

یا حق

به نام خدا
مرسی مرتضی.
حسین شما هم لطفا نظرت را بگو.
و سایر بچه ها.
ممنون
استاد

حسین پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام. استاد لطف دارند.
بستگی به این داره که شما چه برنامه ای واسه آینده دارید.دو حالت داره:
۱-اگر در نظر دارید با همین مدرک لیسانس مشغول به کار بشید به نظر من اگر زودتر فارغ التحصیل شوید بهتره.به چند دلیل :یکی اینکه زودتر وارد بازار کار میشوید و فرصتهای بیشتری در اختیار خواهید داشت.یک حساب سرانگشتی هم نشون میده اگر یک ترم بیشتر بمانید فوقش نیم نمره به معدلتان اضافه شود که ارزشش رو نداره.
۲-اگر در نظر دارید ادامه تحصیل بدهید بستگی به این داره ترم هشتم شما نیمه اول سال تحصیلی هست یا نیمه دوم.اگر نیمه اول است پیشنهاد میکنم یا ۷ترمه تمام کنید و چند ماه قبل از کنکور را کاملاْ به کنکور اختصاص بدهید یا اگرخواستید ۸ترمه شوید ترم پاییز را مرخصی بگیرید و ترم بعد درستان را تمام کنید.(البته هر کس شرایط خاص خودش را دارد . اطلاعات من در مورد شما خیلی کمه)
اگر هم نیمه دوم ترم 8شماست،به نظرم 8ترمه تمام کنید بهتر است.
تاثیر معدل در کنکور کم است.
من از یک هفته قبل از مهر شروع کردم به"کنکوری خواندن"
اگه اطلاعات بیشتری در رابطه با کنکور خواستید به این آدرس مراجعه کنید:
hoseindehghan.javanblog.com
با تشکر

به نام خدا
ممنون حسین.
من هم استفاده کردم.
استاد

دانشجوی شیمی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام خیلی ممنون ام اول از همه از شما استاد عزیزم وبعد هم از شما اقای صفردوست و اقای دهقان. ترم هشتم من نیم سال دومه و از صحبتهای شما هم دستگیرم شد که بهتره ۸ ترمه تمام کنم.من شنیدم که معدل لیسانس ۲۰٪ در ارشد تاثیر داره درسته؟ می شه بپرسم شما ها که ارشد قبول شدید چطوری برنامه ریزی کردید؟ روزی چند ساعت درس میخوندید غیر از کلاس های دانشگاه؟متشکرم از این که من رو راهنمایی کردید.

حسین جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://hoseindehghan.javanblog.com

سلام
ممنون از لطفتون
اون ۲۰٪ طوری اعمال میشه که فرق چندانی بین مثلاْ معدل ۱۵ و ۱۷ ایجاد نمیشه.تاثیر داره ولی نه اونقدر که فکر میکنید.البته هر چه معدل شما بالاتر باشه موقعیت بهتری در خیلی از موارد از جمله استخدام خواهید داشت.
به نظر من شما ۸ترمه نموم کنید بهتره چون اگه ۷ترمه تموم کنید احتمال داره چند ماهی از درس دور بیافتید و کمی سخته تا دوباره خودتون رو آماده مطالعه کنید.
ساعات ممطالعه من متغیر بود .مثلاْ در مهر و آبان و آذر میانگین ۸ساعت بود و در ماه دی و بهمن به میانگین ۳ ساعت کشید.
البته توصیه نمیکنم به این صورت مطالعه کنید.
من برای راهنمایی دوستانی مثل شما در hoseindehghan.javanblog.com تحت عنوان راهنمای مطالعه کنکور ارشد مطالب مفیدی رو نوشتم.حتماً یه سری بزنید .

آشنا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ


پشتش‌ سنگین‌ بود و جاده‌های‌ دنیا طولانی. می‌دانست‌ که‌ همیشه‌ جز اندکی‌ از بسیار را نخواهد رفت. آهسته آهسته‌ می‌خزید، دشوار و کُند؛ و دورها همیشه‌ دور بود.سنگ‌پشت‌ تقدیرش‌ را دوست‌ نمی‌داشت‌ و آن‌ را چون‌ اجباری‌ بر دوش‌ می‌کشید. پرنده‌ای‌ در آسمان‌ پر زد، سبک؛

و سنگ‌پشت‌ رو به‌ خدا کرد و گفت: این‌ عدل‌ نیست، این‌ عدل‌ نیست. کاش‌ پُشتم‌ را این‌ همه‌ سنگین‌ نمی‌کردی. من‌ هیچ‌گاه‌ نمی‌رسم. هیچ‌گاه. و در لاک‌ سنگی‌ خود خزید، به‌ نیت‌ ناامیدی.
خدا سنگ‌پشت‌ را از روی‌ زمین‌ بلند کرد. زمین‌ را نشانش‌ داد. کُره‌ای‌ کوچک‌ بود.
و گفت: نگاه‌ کن، ابتدا و انتها ندارد. هیچ کس‌ نمی‌رسد.
چون‌ رسیدنی‌ در کار نیست. فقط‌ رفتن‌ است. حتی‌ اگر اندکی. و هر بار که‌ می‌روی، رسیده‌ای. و باور کن‌ آنچه‌ بر دوش‌ توست، تنها لاکی‌ سنگی‌ نیست، تو پاره‌ای‌ از هستی‌ را بر دوش‌ می‌کشی؛ پاره‌ای‌ از مرا.
خدا سنگ‌پشت‌ را بر زمین‌ گذاشت. دیگر نه‌ بارش‌ چندان‌ سنگین‌ بود و نه‌ راهها چندان‌ دور.
سنگ‌پشت‌ به‌ راه‌ افتاد و گفت: رفتن، حتی‌ اگر اندکی؛ و پاره‌ای‌ از «او» را با عشق‌ بر دوش‌ کشید.....

دانشجوی شیمی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام. من به وبلاگتون سر زدم یه سوال هم اونجا ازتون پرسیدم میشه چندتا کتاب خوب هم معرفی کنید؟ خیلی ممنونم.

حسین دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

چشم.چند روز دیگه توی وبلاگم میزنم.

به نام خدا
وبلاگ مارا از سکه نندازی؟!!!
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد