شکرگزاری ۲

امروز که کلاس سنتز رفتم دیدم شهرام با سلامتی و صحت آمده است. 

فقط کمی لاغر شده بود. 

از خدای بزرگ به خاطر بهبود شهرام خمیس آبادی سپاسگزاریم. 

پس از مرتضی و شهرام خدا سومی را بخیر کند. 

دعا کنید و صدقه بدهید. 

ممنون 

استاد

نظرات 9 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

کاش در دهکده عشق فراوانی بود
توی بازار صداقت کمی ارزانی بود
کاش اگرکمی لطف به هم می کردیم
مختصر بود ، ولی ساده و پنهانی بود
این روزا ، باید هممون برای هم سایه باشیم
شبا یکم دلواپس کودک همسایه باشیم
اگه به هم کمک کنیم زندگی دیدینی میشه
بر سر پیمان می مونند ، دوستای خوب تا همیشه

چت روم اختصاصی دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ق.ظ

سلام دوست عزیزم

از شما دعوت می کنم از چت روم اختصاصی ............... دیدن کنید

ادرس : ..................................................

منتظرتیم ...

به نام خدا
ممنون از حضورتون.
.........................................................................
شهرام! ببین این قدر به قول معروف باحالی (!) که لینکهای باحال هم برات می فرستند! حتی در پست شکرگزاری بهبودت.

رحیمی نژاد دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
الحمدالله

[ بدون نام ] دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

خدارو شکر که طوریتون نشده. فکر کنم این براتون لازم بود تا دیگه اینقدر جنگولک بازی در نیارین.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

استاد این شهرام کلهم مریضه انگار
ندیدین همیشه خسته اس
بیچاره
خداییش منم ناراحت شدم شنیدم مریض شده
ولی خوب خدارو شکر خوبه

به نام خدا
سلام.
با معذرت از دیرکرد.
مسافرت بودم.
ان شاالله هرچه زودتر خوب خوب شود.
ممنون
استاد

آشنا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://bezanrafigh.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که به خیر گذشته....
امیدوارم از این به بعدش هم به خیر بگذره....



ابو حنیفه( یکی از علمای بزرگ اهل تسنن در قرن 2 هجری ) روزی از کویی میگذشت ، کودکی را دید در گِل بمانده.

گفت: ای کودک! هوش دار تا نیفتی.

کودک گفت: افتادن من بس سهل است، اگر بیفتم تنها باشم،

تو هوش بدار که نلغزی که اگر پای تو بلغزد، همه مسلمانان از پس تو در آیند و بلغزند!

به نام خدا
سلام.
با معذرت از دیرکرد.
مسافرت بودم.
ممنون
استاد

استاد شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

به نام خدا
آشنای عزیز
سلام
سایتت مشکل دارد.
گاهی پیغام نمی پذیرد.
استاد

[ بدون نام ] دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

استاد ببخشید به وبلاگ میگن وبلاگ
سایت یه چیزی اونورترشههههههههههههه
آشنا وبلاگ داره نه سایت!!!!!!!!!!!!!!!!!

شرمنده!
شما به بزرگواری خودتون ببخشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

نه خوب خواهش میکنم
محض اصلاع گفتم
جسارت نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد