عروسی در کوچه شیمیستها!

به نام خدا 

جای شما خالی عروسی جواد رجبی بودیم. خیلی ها بودند و خیلی هم خوش گذشت. 

دو هفته بعد هم مراسم آقای نجفی با خانم پیروزی است. 

برای همه آرزوی شادکامی و موفقیت می کنم. 

استاد

نظرات 5 + ارسال نظر
مزتضی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

به سلامتی
حتما خوش بهتون خوش گذشته
انشاالله که یه روزی استاد خبر عروسی من رو وارد وبلاگ کنه
یعنی خودم همتون رو دعوت می کنم

به نام خدا
آره! جاتون خالی بود.
ان شاالله.
استاد

آشنا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://bezanrafigh.blogfa.com/

سلام
ان شاالله همیشه به شادی.....
راستش بعد از یه روز خسته کننده و طولانی وقتی به وبم سر زدم و متوجه حضورتون شدم خستگیم کم شد...
سپاس استاد...........

سلام
خواهش می کنم.
وب خوب و دنجی دارید.
استاد

آشنا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://bezanrafigh.blogfa.com/

بیشترش برای خودمه اما از این به بعد سعی می کنم مشخص کنم.....

ممنون.

حسین شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام
مبارکه
ایشا الله به پای هم پیر شید.

مرتضی تو هم مبارکه!
میدونم که زن ذلیل تر از تو نه تو پیشینیان بوده نه در پسینیان خواهد بود!طفلک!

به نام خدا
ان شاالله شیرینی شما را (و سایرین را) بخوریم.
استاد

حسین شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
لازم می دونم اینجا هم به جوادو خانمش تبریک بگم.
استاد اگه زحمتی نیست عکسهای اون شب رو برام بفرستید.
با تشکر

به نام خدا
ان شاالله به زودی
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد