چند تا جمله از دکتر شریعتی به انتخاب تی ان تی



وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

ای خدای بزرگ! تو چه باشی و نباشی من اکنون سخت به تو نیازمندم. تنها به این نیازمندم که تو باشی.

××× ××× ××× ××× ××× ××× ×××

ویرانه ای بزرگ هستم که مردم از همه رنگی و همه نیازی می آیند و از من هرچه را بتوانند و بخواهند برمی گیرند و می برند.

××× ××× ××× ××× ××× ××× ×××

انسان با علم می تواند از زندان تاریخ بیرون بیاید
با علم می تواند از زندان طبیعت بیرون بیاید
با علم می تواند از زندان نظام حاکم بر اصول اجتماعی درآید
اما متاسفانه با علم نمی تواند از زندان خویشتن بیرون بیاید.

××× ××× ××× ××× ××× ××× ×××

من با عشق آشنا شدم و چه کسی این چنین آشنا شده است؟
هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود
هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم
و هنگامی تشنه ی آتش شدم که در برابرم دریا بود و دریا و دریا ...

آشنا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://bezanrafigh.blogfa.com/


هیچ گاه تنهایی و کتاب و قلم ، این سه روح و سه زندگی و سه دنیای مرا کسی از من نخواهد گرفت .......

سلام به همگی...
استاد ممنون از حسن انتخابتون...حرف نداشت....

ز. جلال وند سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

چند سخن از دکتر علی شریعتی که هر کدام در خودش هزاران سخن دگر نهفته است :

دلی که از بی کسی غمگین است ، هر کسی را می تواند تحمل کند.
*************
ارزش عمیق هر کسی به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد.
*************
اگر پیاده هم شده است سفر کن ، در ماندن می پوسی.

*************
خدا و انسان و عشق ، این است امانتی که بر دوش ما سنگینی می کند.
*************
هر کسی را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست.

*************
استوار ماندن و زیر هر باری نرفتن ، دین من است.

*************
اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست
او جانشین همه نداشتنهاست

*************
مگر نه اشک، زیباترین شعر و بی‌تاب ترین عشق و گدازان‌ترین ایمان
و داغ‌ترین اشتیاق و تب‌دارترین احساس و خالص‌ترین گفتن
و لطیف‌ترین دوست داشتن است که همه، در کوره یک دل، به هم آمیخته و ذوب شده‌اند
و قطره‌ای گرم شده‌اند، نامش اشک






به نام خدا
سلام خانم جلال وند
نمی دانم چرا حس می کنم قبلا هم سر زده اید.
در هر حال اگر تازه سر می زنید رسیدن بخیر
اگر هم به کلبه ۸۲ ایها سر زده اید-که فکر می کنم سر زده اید-باز هم ممنونم.
جملات بسیار زیبایی است.
باز هم بنویسید.
از حال و روز خودتان نیز-اگر دوست داشتید-بنویسید.
ممنون
استاد

استاد چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ق.ظ

فقط برای کنترل.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام استاد

من فکر می کنم این روز ها خود دوست داشتن هم یه نوع اسراف است با این همه آدم ریاکار و با اون همه سیاه بازی که خودتون همیشه می گید ( البته دور از جون بلا نسبت)

مرتضی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام استاد
فقط برای کنترل یعنی چی؟

سلام
یعنی همون جوابی که به فریاد دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد