کلبه دانشجویان عزیز بیرجند

سلام- سلام به همه شیمیستها و ایضا غیر شیمیستها 

امروز (پنج شنبه ۲۰/۱۲/۸۸) توسط سرور عزیزم آقای دکتر رییسی خبردار شدم که بر و بچه های با معرفت بیرجند هم به این صندوقچه سری می زنند. 

قدمشان روی چشم 

اگر قابل بدانند در خدمتیم. 

ممنون 

نظرات 9 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام

عجب سایتی داری شما

خیلی خوشم امد [قلب]

بهت تبریک میگم [گل]

اگه دوست داری از سایتت در آمد داشته باشی حتما یه سر به سایت زیر بزن

...

میتونی از بازدید هات درآمد مطمئن و خوبی داشته باشی

برای هر کلیک 80 تومن میده همه کلیک ها رو هم میشماره 2000 تومن جایزه عضویتشه امکان زیر مجموعه گیری هم داره برای هر کلیک زیر مجموعه 5 تومن به شما پورسانت میرسه اعتبار خود سایت هم عالیه و میتونی از پرداخت پورسانتت سر موقع مطمئن باشی

خواستی عضو شی حتما از لینک زیر استفاده کن

...

امتحان کن ضرر نداره

من که تو وبم گذاشتم عالیه

...

شاد باشی دوست من [لبخند]

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنی [قلب]

تا بعد [بدرود]

سلام
ممنون از حضورتون

مرتضی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام استاد
اولا به دکتر رییسی سلام برسونید. ایوطور که من فهمیدم مثل خود شما با معرفت و لوطیه
دوما از بچه های بیرچند تشکر می کنم که به وبلاگ خودشون سر می زنن
سوما از دانشگاه های دیگه مثل بوعلی همدان و محقق اردبیلی هم مطالب این وبلاگ رو می خونن!

به نام حدا
اگر افتحار می دهند
بسم ا...
برایشان کلبه بساز
ممنون
استاد

حسین دهقان پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام
اول یه معذرت خواهی واسه اینکه دیر به دیر مطلب میگذارم بکنم.
اما بعد......
شنیدم که برخی مشکلات باعث شده تا دانشجویان دانشگاه سمنان را از استاد عزیزی چون دکتر رئیسی محروم کند.امثال دکتر کم پیدا میشوند پس چرا میخواهیم به خاطر هیچ و پوچ دانشجویان را از حق طبیعی خود محروم کنیم.روزی باید به همه اینها پاسخ دهیم.
میدانم دکتر عموزاده هم با دکتر رئیسی روابط صمیمانه ای دارند و کارهای زیادی را با هم شروع کرده اند به همین خاطر از استاد عزیز میخواهم جلوی این کارها را بگیرند و نگذارند چنین اعمالی در اینجا مرسوم شود.همچنان که در بسیاری از دانشگاه های میهن اسلامی ما رایج شده است.

از استاد عزیز میخواهم هر کجای این مطلب خلاف واقع بود را با اختیار کامل و هر طور خودشان میخواهند سانسور یا بهتر بگم اصلاح کنند تا اگر من اشتباهی کردم به دیگران منتقل نشود.

به نام خدا
سلام
حقیقت اول این که: در این که آقای دکتر رییسی انسان فرهیحته و استاد خوبی هستند شک ندارم.
از بعد علمی معتقدم ایشان به فلسفه علم پی برده اند و صریح بگویم کمتر کسی را دیده ام که این چنین درکی بنیادی از شیمی داشته باشد از نظر من ایشان می توانند به راحتی باعث پیشبرد مفاهیم اساسی شیمی فیزیک آلی شوند. مفاهیمی که به راحتی باعث پخته تر شدن این علم نوجوان می شود.
حوشبختانه ایشان بنده را پذیرفته اند که در خدمتشان باشم
و یکی دو کار بنیادی شروع کرده ایم که اگر من بتوانم در حد ایشان باشم قول می دهم ان شاا... شاهکار شود.
حقیقت دوم این که: خدا راشکر در گروه جوی که در برحی گروههای دانشگاههای دیگر (که ذکر کردید) حاکم است حاکم نیست.
حقیقت سوم: برخی موارد باید قوانین استخدامی را حتما به ترتیب رعایت کرد-حتما به ترتیب و در این راه باید برخی ریسکها را بپذیریم و نکته اساسی این است.
ان شاا... با دعای شما و سایر دانشجویان عزیز بتوانیم در خدمتشان باشیم.
ممنون
استاد

سعید جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

سلام استاد. زدین تو خط همشهری‌های ما استاد؟

سلام
به به چه حسن تصادفی!

سلمان رحمانی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام بر همگی
خیلی خوشحالم که با دانشجویان یه دانشگاه دیگه مرتبط شده ایم، مخصوصاً که عامل این ارتباط استاد ارجمند دکتر رئیسی هستند.
به جرات میتونم بگم که کسی با این وجدان کاری ندیدم. با درک بالایی که از علم دارند.
من فکر می کنم که دکتر خدا را با تمام وجود درک کرده اند.
من که خدا رو شکر میکنم که با ایشان در ارتباط هستم و باعث افتخارمه.
قبلاً می گفتم که ...
البته ما تا آخرش ...
راستی استاد دوستمون سعید شباهت رفتاری و اخلاقی مشابهی با دکتر رئیسی دارند، البته از نظر من،
من که از اخلاق و رفتارشون خیلی لذت می برم.

در پناه حق

سعید شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

ممنونم سلمان جان، خوبی از خودته!
من حالا حالاها مونده تا بتونم شبیه آقای دکتر بشم

استاد دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

سعید عزیز
سلام
لطف داری
تایید نظرت در ایامی بود که دسترسی ام به اینترنت محدود بود
وگرنه کمی سانسووووور نیاز داشت.
در هر حال ممنونم.
استاد

رییسی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ق.ظ

با سلام
امروز اولین بار بود وارد این قسمت شدم و شرمنده استاد و برادر عزیزم جناب آقای دکتر عمو زاده شدم. در واقع ایشان واقعا انسانی والا هستند و بدون شک مفهوم علم و شیمی را درک کرده اند من هر وقت با ایشان صحبت می کنم مجذوب درک بالا و استدلال قوی وفهم ایشان می شوم. از سلمان عزیز هم که من را شرمنده کرده اند ممنونم در واقع خود ایشان شخصیت بالا وایمان قوی دارند که نظرشان درباره من حقیر اینگونه است. در پایان متن زیر را به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه تقدیم بزرگواران می کنم. با تشکر

؛شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
فاطمه جان !

ای مضمون آب وآینه ،

ای نجابت سبز،

ای رایحه صبح ،

خورشید رو به تو نماز می گزارد

ومهتاب بر بوریای ساده تو به تمنا می نشیند.

ای بلندای قامت سپیده !

ای مفهوم سبز ولایت !

ای زهره !

ای زهرا!

ای صداقت محمد

ای زبان علی

ای اسطوره مهر

سلام بر تو

وسلام بر خسوف غمگینانه تو !

سراسر زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از آموزه های والای انسانی واخلاقی است . از هر سمت وسو که مورد توجه قرار گیرد، معرفت آموز است وسرمشق دهنده است .

فاطمه (س) را باید به تنهایی ومطلق ومجزا از وابستگی های ارزشمندش ، تنها به عنوان یک انسان در نظر گرفت تا پی به علو درجاتش برد وبی هیچ اغراق افسانه ای ، ارزش های آسمانی اش را درعین آن که بر زمین خدا ودر میان خلق خدا راه می رفت وزندگی می کرد،به بررسی نشست . دختر رسول گرامی اسلام بودن ویا افتخار همسری ابر مردی چون علی را داشتن و یا مادر سلسله نورانی امامت بودن و...، این ها همه به تنهایی هر کدامشان فضیلتی گران سنگ وبی همتاست ، اما باز در حق فاطمه ، ره انصاف ننموده ایم اگر تنها به اعتبار همین گونه فضایل قومی ونسبی اش به او بپردازیم وشخصیت وی را با همین نگاه به قضاوت در آییم . نه ،

فاطمه زهرا (س) ، خود به تنهایی باید نگریسته شود تا به گفته زیبای دکتر شریعتی دانسته شود که «فاطمه ، فاطمه است » . فاطمه را پاره تن رسول خدا دانستن نیز نگاهی دیگر است، هر دو نگاه و نگرش نیز منبعث از تعاریف خود رسول خدا (ص) است . که هر ازگاهی به تناسب مقام وموقعیت های پیش آمده ، کلامی وعبارتی را در باب مقام گرامی حضرت زهراء (س) به سلک سخن در می آورند .

آری فاطمه ، منسوب به پیامبر است . عزیز وپاره تن رسول خدا است ، اما او به تنهایی نیز کرامتی والاتر از این ها را دارد . او خود مادر پدر خویش است .

داستان حضرت فاطمه (س) ، داستان تاریخی ومنحصر به فرد یک انسان پای بند به ارزش های والای ایمانی وانسانی است که تا سر حد جان وتوان مقید ومتعهد به مبانی فکری ودینی خود بوده است . داستان او شرح دلپذیر عواطف بلند آسمانی وروایت رویای ایمان وایثار واعتقاد انسانی است . داستان شنیدنی پارسایی وعفت وکرامت یک زن پیراسته واراسته به آرایش روحی ومعنوی است . حکایت یک بانوی وظیفه شناس ویک همسر. ستونی است که کنار او آرامشگاه مرد زندگی است . قصه او شرح قناعت ها و بسندگی های دنیایی ودل بستن به زیور های حقیقی تر وماندنی تر است . فاطمه (س) سمبل یک بانوی ارزشمند والگو به لحاظ حضور ، مثبت وتأثیر گذار در محیط خانه ودر محیط جامعه است .

فاطمه (س) را باید این گونه شناخت . از طریق خودش ودر خودش ، فاطمه را با فاطمه و در فاطمه باید به معرفت نشست . هر چند که باز هم باید گفت « ما عرف حق معرفتک »


زهرای عزیز !

عشق واردت قلبی عاشقانه ما به تو تنها نه از آن روست که تو دخت رسول اکرم و کفو علی مرتضی وام ائمه هستی! ونه بدان روی که حبیبه وبرگزیده پروردگاری ومظهر ولایت حضرت حق . ونه بدان جهت که در سیر به سوی معبود ومحبوب به والاترین مرحله قرب ره یافتی .

گرچه هر یک از این ها کافی است تا هر کس را که از منزلت انسانی بهره ای دارد ودر راه نیل به مقصد بزرگ آفرینش گام برمی دارد مجذوب تو سازد و مرغ جانش به هوای کوی تو پرواز کند . اما ارادت ومحبت ما به تو علاوه بر این ها از آن روست که روز سپید کرامت وحیات طیبه جامعه - خانواده خویش را مدیون توایم . دل های دختران ما قلب های زنان ما ودر یک کلام زندگی ما از تو نور گرفته وبا نام تو وعشق تو معنا یافته است . وخود را درپرتو شخصیت تو یافته ایم . ما اذعان داریم که همه چیزمان از تو وبیت تو ومکتب توست . همان بیت محقر وگلی . لکن معطر ومنور واز تمامی جهان خلقت والاتر وبرتر !

وتمام ارزش آن خانه کوچک ومحقر وگلی همین است که خانه دل ووجود انسان ها را نور وفضیلت بخشیده وبه سوی مبدا آفرینش راه نموده است . آری زهرای مظلوم وبال وپر شکسته ! زنان ودختران ما سپیده انسانیت وفجر فضیلت خویش را مدیون تواند. تویی الگو واسوه ووالا. تو با مبارزه قهرمانانه خویش راه ظلم ستیزی را به آنان آموختی ! وبا عبادت ، عفاف ، عصمت وحجاب خویش مسیر تکامل واوج عظمت یک زن را به جهان نشان دادی ! وبا زهد وبی اعتنائی به مظاهر فریبنده مادی دنیا ارزش والایی انسان را تبلور بخشیدی ، وبا حمایت از دین خدا وانقلاب پیامبر وامام خویش وتحمل سختی ها وناملایمات به مبارزه برخاستی وبا علم ومعرفت خود بلندای منزلت انسانی را به خصوص برای زنان تبیین کردی وبا ارجمندترین شیوه خانه داری ، شوهرداری ، تربیت وپرورش فرزندان شیوه جهاد زن در اسلام را به نمایش گذاشتی ودر یک کلام در تمام ابعاد وشئون زندگی ، بهترین وارزشمندترین روش زندگی وحیات زیبای انسانی را برای همیشه به انسان ها آموختی !

ریشه عشق ما وعلاقه ما به تو حکایتگر ارتباط ما با یک تاریخ است .

فاطمه جان ! تو آن ایثارگری هستی که صبح یکی از روزها که علی (ع) و تو در کنار هم بودید. علی (ع) برای رفع گرسنگی شدید خود از تو غذایی را طلب کرد . تو گفتی : خود دو روز است که چیزی نخورده ام وهر چه در خانه بود برای شما وفرزندان آورده ام .

علی (ع) فرمود : چرا مرا از این امر آگاه نساختی ، تا برای تهیه غذا اندیشه کنم . تو پاسخ دادی : از خدای خود شرم کردم که چیزی از تو بخواهم که انجام آن برای تو دشوار باشد .

همسرت امیرالمؤمنین (ع) درباره تومی فرمایند : هیچ گاه فاطمه از من نرنجید. واو نیز هرگز مرا نرنجاند . او را به هیچ کاری مجبور نکردم . وهر گاه به صورت ورخساره اش نظاره می کردم ،تمام غصه های من برطرف می شد . ودردهایم را فراموش می کردم . به خدا قسم هرگز کاری نکردم که فاطمه خشمگین شود . او نیز هیچ گاه مرا خشمگین نکرد . آری فاطمه (س) برای ایجاد یک محیط آرام وبا صفا در درون خانه بود وآنچه می گفت در جهت اهداف همسر فداکار ودلاورش بود .

فرزنذ عزیزت امام حسین (ع) در روز عاشورا حقیقتی را بازگو کرد تا از آن طریق بر حقانیت خود تاکید ورزد . بدین جهت در آن روز تاریخی فرمود : شهامت ، آزاد منشی وکرامت خود را مرهون پاکدامنی وطهارت مادرم زهرا ( س ) هستم .

بنابر روایتی آن حضرت در روز سوم جمادی الثانی سال یازدهم هجری در بستر بیماری به لقای معبود شتافت.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به همه حق باوران و دین یاوران ، شما را به نوشیدن جرعه هایی از زلال حکمت های تراویده از لب های مبارک ایشان فرا می خوانم:

سخنان برگزیده از حضرت زهرا (س):

در خدمت مادر باش زیرا بهشت در زیر پای مادران است .

اگر به آنچه تو را به آن فرمان می دهیم ،عمل کنی واز آنچه بر حذر می داریم دوری کنی ، از شیعیان مایی ،والا هرگز.

از دنیای شما محبت سه چیز در دل من نهاده شد ؛ تلاوت قرآن ، نگاه به چهره پیامبر خدا وانفاق در راه خدا .

خوش رویی در هنگام روبه رو شدن با مؤمن ، بهشت را بر فرد خوش رو واجب می کند .

به نام خدا
سلام
دکتر رییسی عزیز
شرمنده می فرمایید. چون همیشه. شما می دانید که این منم که با یافتن یک عالم تیز بین چون شما خوشه چین مباحث علمی تان می شوم.
اگر جسارت نبود قسمت اول را (که بنده لطف داشته اید) سانسووووور می کردم.
متن زیبا و تاثیر گذار تان راجع به این ایام چون همیشه زیبا بود.
ان شاا... ما بتوانیم در خدمتتان بیشتر از اینها باشیم.
ارادتمند
عموزاده.

جاسمین چادها پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام

دیدم فرصت خوبی که از دکتر رییسی تشکر کنم و بگم که واقعا ازتون ممنونم چون میبینم که تمام تلاشتون برای بچه ها میکنید گرچه ما هیچ وقت قدر این زحمات نمی فهمیم و کم کاری می کنیم ...
امیدوارم ما رو ببخشید.
از دکتر عموزاده هم ممنونم که همچین شرایطی فراهم کردن.


با تشکر


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد