کلبه پرسش و پاسخ و راهنمایی انتخاب رشته

سلام 

لطفا بزرگترهای فوق قبول شده در این کلبه به سوالات دانشجویان برای انتخاب رشته پاسخ دهند. 

ممنون 

استاد

نظرات 44 + ارسال نظر
امین شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام وقت بخیر

می خواستم اخرین رتبه قبولی سال قبل دانشگاه سمنان در رشته های ارشد (شبانه و روزانه) رو بدونم

ممنون

مرتضی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام
من آمادگی پاسخ گویی به هرگونه سوال در مورد شیمی پیشرانه و دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارم.

استاد آمار قبولی ها رو ندارین وارد کنید؟
من فقط دو نفر رو می دونم که صبح گفتم

نه مرتضی
خود بچه ها بخواهند می نویسند.

حسین دهقان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
قبل از همه میخواستم بگم دلم واسه دانشگاه سمنان تنگ شده. نه واسه دیواراش و یک مشت سنگ و خاک بلکه واسه خاطرات و آدماش.واسه بچه های با صفاش و واسه اساتید و ...
استادی مثل دکتر عموزاده که جدا دلم واسش اندازه یه نخود شده.چقدر راحت میرفتیم به دفترش و از هر چیز که میخواستیم صحبت میکردیم و آخرش هم یه مشت نخود برمیداشتیم و با لپهای پر از نخود از دفترش بیرون میومدیم.افسوس که گذشت....
میدونید چرا یادم به این چیزها افتاد؟ چون یک لحضه به یاد این افتادم که استادی مثل دکتر عموزاده که دانشجوهاش رو مثل بچه های خودش میدونه چه حسی داره وقتی اونها فارغ التحصیل میشن یا تو کنکور ارشد قبول میشن و قراره برن به یه دانشگاه دیگه .از طرفی باید از موفقیتشون خوشحال باشه و از طرفی از رفتن اونها که تک تکشون دیگه تکرار نمیشن.
شاید من هم به خاطر اینکه چند ماهی رو برای کمک به دوستانی که امسال کنکور دادند به نوعی خاک تخته خوردم قطره ای از این حس استاد رو درک میکنم.در این چند وقت که به نوعی برای دوستانم تدریس کردم میفهمم برای یک معلم یا استاد چقدر موفقیت دانشجوهاش مهمه.(البته من نه با این چند ماه تدریس استاد میشم و نه خودم رو لایق این جایگاه مقدس میدونم.)

استاد میدونید تنها کسی که همیشه او رو "استاد" خطاب میکردم (نه دکتر یا چیز دیگه) شما بودید و هستید.......

موفقیت دانشجوهاتون رو تبریک میگم

و یک چیز دیگه :
اگر 50 سال دیگه کسی از من بپرسه استادت که بود .خواهم گفت تنها استادم دکتر عموزاده ست...برای همه چیز ممنون...

پاسخ به امین عزیز:
پارسال یکی از دوستان با رتبه ۴۰۷ شیمی کاربردی سمنان قبول شد.البته دقیق نمیدونم که آخریین رتبه بود یا نه.


یا علی

حسین دهقان حسین دهقان اشکمو در آوردی
خدا ان شاا... آخر و عاقبتت را به خیر کنه.
من دانشچویان عزیزم را دوست دارم.

شهرازاد یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام .
اگه بچه هایی که می خوان بیان دانشگاه تربیت معلم سوالی در مورد گرایشها و استادهای دانشگاه تربیت معلم داشته باشند خوشحال می شم اطلاعاتی رو در اختیارشون بذارم. خواهش می کنم با چشم باز گرایش و دانشگاه تون رو انتخاب کنید. به اسم ها توجه نکنید چون فقط در حد همون اسم هستن. حالا اسم نمی برم تو خیلی از گرایشها استادهایی هستند که کتاباشون به عنوان کتابهای مرجع تدریس میشن ولی خودشون هیچ چیزی برای ارائه به بچه های ارشد ندارن. اگه گرایش یا دانشگاهی رو می خواید انتخاب کنید که اطلاعاتی در موردش ندارید حتماُ از بچه هایی که اونجا تحصیل می کنند در مورد استادها و سطح علمی دانشگاه و مسافت و امکانات رفاهی و مهمتر زمینه کاری استادها بپرسید . و از بچه هایی که تو دانشگاه های مختلف ارشد می خونن می خوام که حتماْ به سوالهای بچه ها جواب بدن. در انتها به عنوان یک دوست توصیه می کنم اگه به گرایشی علاقه ندارید فقط به خاطر اینکه موقعیت کاریش خوبه اون گرایش رو انتخاب نکنید و بیشتر انتخابتون رو بر حسب علاقه ای که دارید انجام بدید . شعار نمیدم چون خودم بر حسب علاقه انتخاب رشته کردم و واقعاُخوشحالم از اینکه اومدم شیمی کاربردی در حالیکه معدنی دانشگاه تهران یا تربیت مدرسم قبول بودم. ببخشید این بار خیلی صحبت کردم ولی لازم بود این نکات رو بگم تا بچه ها با چشم باز انتخاب رشته کنند چون ادامه تحصیلشون بستگی به این انتخاب داره . بازم می گم علاقه به گرایش یادتون نره. بچه ها نارحت نشید قصد نصیحت نداشتم فقط می خواستم تجربه ای رو که تواین یک سال از صحبت با بچه های دانشگاه خودم و دانشگاه های دیگه بدست آوردم رو در اختیارتون بذارم.در آخر هم حدود رتبه قبولی تو گرایشهای دانشگاه تربیت معلم رو براتون می نویسم:
آلی:تا ۲۰۵
تجزیه: تا ۱۷۰
معدنی : تا ۲۷۰
شیمی فیزیک:تا ۳۰۰
کاربردی :تا۶۰
البته این رتبه ها برای سال گذشته بوده امسال هم توکاربردی ۲ نفر فقط می گیره .
برای همه بچه های شیمی آرزوی موفقیت می کنم.
تا بعد خدا نگهدار.

ممنون مهدی عزیز

آرزو یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

باسلام خدمت شما استاد گرامی و سایر دوستان
میخواستم بدونم آخرین رتبه های قبولی در رشته های ارشد (شبانه) چقدر بوده؟
زمینه های کار برای رشته کاربردی چیه؟
بازار توی رشته کاربردی بیشتره یا آلی؟
ممنون
التماس دعا

سلام
لطفا یک نفر به ایشان پاسخ دهد.
ممنون
استاد

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ

باسلام خدمت استاد و بچه های شیمی .
خدمت این دوستمون عرض کنم رشته شیمی کاربردی معمولاْ بازار کار بهتری داره . چون هم دانشگاه ها تعداد کمتری دانشجو می گیرند (روزانه و شبانه باهم حدود ۶۰ نفر که هر سالم داره کمتر می شه). بعد اینکه چون درس های مهندسی شیمی رو در کارشنای ارشد می گذرونن از طرف کارخونه ها و یا شرکت نفت و یا پتروشیمی بهتر جذب می شن. البته دکترای این رشته رو گرفتن خیلی سخته چون فقط ۴ یا ۵ تا دانشگاه (امیر کبیر و تبریز و کرمانشاه و زاهدان ) هستند که دکترای این رشته رو دارن. به جرات می تونم بگم تبریز تو شیمی کاربردی قویترین دانشگاه ایرانه. چون استاداش یا دکترای شیمی کاربردی دارن یا دکترای مهندسی شیمی. ولی خوب سختی های خاص خودش رو داره. ولی پیشرفت تو شیمی کاربردی فقط بستگی به همت دانشجو داره . چون باید تو کارشناسی ارشد درسهایی مثل انتقال جرم و انتقال حرارت و مکانیک سیالت رو خودش مطالعه کنه تا برای درسهای بعدی حاضر بشه با انواع نرم افزارهای مهندسی هم باید آشنا بشه و کارهایی مثل شبیه سازی و مدل سازی رو انجام بده اگه می خواد یه رزومه قوی برای کار یا ادامه تحصیل داشته باشه. در مورد آلی هم که بچه های آلی جواب میدن.
البته این دوستمون مثل اینکه مطلب بالا رو مطالعه نفرمودند. باور کنید علاقه به رشته حرف اول میزنه. زیاد الان دنبال کار نباشید . همه گرایشهای شیمی خوبن فقط بستگی به خود آدم داره . یک اسم خشک و خالی مثل شیمی آلی یا کاربردی یا شیمی فیزیک و یا .... به آدم اعتبار نمیده این دانشجو که با تلاش خودش به این گرایشها اعتبار می ده. مثالشم خیلی زیاده. معدنی ایران رو با اسم دکتر آقابزرگ میشناسن نه دکتر آقابزرگ رو با گرایش معدنی و همین طور در گرایشهای دیگه. نگران کار هم نباشید فاکتور اصلی پیداکردن یک کار خوب تو ایران گرایش و دانشگاه محل تحصیل نیست. پس با علاقه انتخاب رشته کنید تا حداقل وقتی تو دانشگاه هستید با علاقه درس بخونید.
اگه سوال دیگه ای هم در مورد شیمی کاربردی دانشگاه های دیگه داشتید در خدمتم .
در پناه حق.

ممنون ناشناس عزیز
البته از لحن نامه ات بر می آد آقا مهدی باشی.

امید طاهری دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام و ممنون بابت راهنمایی های خوب دوستان
من یه سوال داشتم امیدورام جواب بدید . میشه لیست درس های رو که برای گرایش های مختلف ارشد باید گذروند رو بدید؟
همه ی گرایش ها آلی تجزیه معدنی شیمی فیزیک کاربردی ژیشرانه و ...

شهرازاد سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام خدمت استاد عزیز و همه بچه های شیمی و دوست عزیزم امید طاهری. امید جان من یه فایل مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در مورد جزئیات تمام گرایشهای ارشد شیمی دارم برات میل میکنم.
در پناه حق.

سمیه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب خوب باشه می خواستم اگه میشه یه کم اطلاعات در مورد آموزش محور به من بدین تا بدونم که اونو توی انتخاب رشته ام انتخاب کنم یا نه ؟

به نام خدا
سلام
ممنون

در این روش به جای ۶ واحد پایان نامه ۶ واحد درس تئوری اخذ می شود و بدیهی است تلاشی در جهت افزایش ظرفیت است.
احتمالا هر دانشگاهی بسته به مقدوراتش به درصدی معدل بالاهای این روش اختیار برداشتن پایان نامه می دهد.

استاد

امید طاهری چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

ممنون مهدی عزیز
لطفا به این آدرس میل : omid8565t@gmail.com برام بفرست باز هم ممنون.
دوستان دیگه هم اگر دوست دارن این فایل رو داشته باشند به آدرس وبلاگ زیر مراجعه کنند.
mehr1384.blogfa.com یه سرس بزنید.
البته بعد از اینکه مهدی این فایل رو بهم بده من هم بلافاصله توی وبلاگ می زارم.
تا بعد خدا نگهدار

سمیه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

این که به جای پایان نامه واحد تئوری ارائه می شه برای دکترا دچار مشکل نمی شیم ؟

سلام
نمی دانم
اما مسلما فکرش را می کنند.

سمیه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

لطف کنید از بچه های ارشد سمنان آمار بگیرید که با چه رتبه هایی قبول شدن ؟ روزانه و شبانه . مرسی

سلام
یکی از دانشجویان ارشدم سعی می کند تا شنبه کلی اطلاعات بیاورد
اگر آورد در روی در اتاقم آگهی می کنم.

محمد باسوتی پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

من با رتبه ی ۵۹۲ در رشته شیمی کاربردی شبانه دانشگاه سمنان قبول شدم.آخرین رتبه قبولی در شیمی کاربردی سمنان ۷۵۰ است. البته امسال احتمالا تا ۹۰۰ میرسد.

با رتبه ی حدود ۹۰۰ تجزیه شبانه ( آموزش محور ) صنعتی اصفهان پذیرفته شدم و همینطور شبانه تجزیه سمنان و شاهرود و خیلی جاهای دیگر البته شنیدم روزانه شاهرود هم میشه با این رتبه قبول شد (محسن عامری) بهتر میدونه. تا اونجایی که من میدونم سمنان تا ۱۴۰۰ شبانه تجزیه گرفته.

با رتبه ۸۰۰ معدنی شبانه تربیت معلم و رجایی پذیرفته شدم.

با رتبه ۱۱۰۰ آلی شبانه سمنان و اطرافش و اطراف تهران مثل زنجان پذیرفته شدم

با رتبه ۶۰۰ شیمی فیزیک دانشگاههای تهران پذیرفته شدم.

محسن محقق با رتبه ۱۴۰۰ شیمی آلی شبانه مالک اشتر قبول شد

محمد منصوبی فرد با رتبه ۸۲۴ شیمی پیشرانه مالک اشتر قبول شد
مالک اشتر و امام حسین دانشگاههای خوبی هستند از نظر اساتید و امکانات آموزشی نه رفاهی. البته من از بچه هاشون شنیدم. ( از مرتضی صفردوست میخوام توضیح بده)

ممنون محمد عزیز

مرتضی پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام
اینا آماره پارساله:
پیشرانه روزانه تا رتبه ی ۲۰۰ - ۲۵۰ کاربردی و پیشرانه شبانه تا ۱۱۰۰ و شیمی آلی و تجزیه تا ۱۵۰۰ روزانه مالک اشتر قبولی داشته یعنی اگه محسن محقق روزانه می زد حتما با رتبه ی ۱۴۰۰ قبول می شد.
دانشگاه ما معدنی و شیمی فیزیک نداره
پیشرانه ٬ آلی و ... روزانه تا رتبه ی ۱۲۰۰ - ۱۳۰۰ امام حسین قبولی داشته
مهدی صابریان با ۱۲۰۰ روزانه ی پیشرانه می خونه
امکانات مالک اشتر خیلی خیلی بهتر از سمنانه
اساتید آلی خوبی داره اما فقط دو تا هستن و ۲۰ تا دانشجو (که با ورودی های امسال می شن ۴۰ تا)
یعنی وقت کمتری می تونه استاد برای دانشجو بذاره اما دانشگاه مجهزی هست

بدی و خوبی رو گفتم
تصمیم خودتونه
مثل محسن مخقق خودتون رو دست کم نگیرید و مثل اون درس عبرت بقیه نشید
عاقلانه و دست بالا انتخاب کنید


باسوتی تو چه رفیقی هستی که بعد از شش سال رفاقت هنوز نمی دونی منسوبی فرد درسته نه منصوبی فرد
دوست داری باصوتی بنویسم یا باثوتی یا باصوطی یا ...

محمد باسوتی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.mohammadbasouti.blogfa.com

مرتضی آخر شب بود.( منسوبی)
خوبه به تو بگم ۰ دوست.

امین جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام به همگی
از اقای دهقان و شهرازاد و بقیه دوستان ممنون که صبوری می کنند و زکات تجربه خودشون رو در اختیار ما قرار میدن

یک سوال داشتم

برای کسی که مشغول کارو سرش شلوغ و دستش بند است شیوه آموزش محور بهتر است یا همون معمولی

باز هم ممنون

سلام

نظر من: باید حتی الامکان کارش را حفظ کند.

امید طاهری جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام استاد یه خواهش اگه امکان داره یه کلبه برای مطلب زیر در نظر بگیرید فکر کنم به عنوان یه ایرانی وظیفه هر فردی که در این زمینه اطلاع رسانی کنه.
چندی پیش حرکتی به راه افتاد تا ترجمه کلمه "خلیج فارس" در مترجم گوگل که به کلمه Gulf تنها ترجمه شده بود به Persian Gulf ترجمه بشه. این حرکت با اتحادی که از سوی ایرانیان بر روی اینترنت در چنین مواقعی سراغ دارم به خوبی انجام شد و اکنون مترجم گوگل این ترجمه رو اصلاح کرده. ترجمه فارسی به انگلیسی خلیج فارس
ولی نباید فراموش کنیم که این شیطنت احتمالا از سوی اعراب طرح ریزی شده بود که توانسته بودند مترجم گوگل رو وادار به ترجمه یک کلمه دو قسمتی "خلیج فارس" رو به یک کلمه یک قسمتی "Gulf" بکنند.
حالا نوبت ماست که به اونها نشون بدیم که اتحاد ما ایرانیها خیلی بیشتر از اونهاست تا دیگه جرات نکنند دست به این حرکات بزنند. گذشته از اینکه این در نوع خودش یک حرکت اعتراضی محسوب میشه که اگر جدی گرفته بشه می تونه تو دنیا خیلی سر و صدا کنه و اینکار فقط به توجه من و شما بستگی داره.

سلام امید

ان شاا...

فعلا ببینیم این جا بمبت چقدر صدال می کنه!
عن قریب پستش می کنیم

ان شاا...

امید طاهری شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

مهدی بابت فایل دستت درد نکنه بیسلر عالی بود. من سعی می کنم توی وبلاگ ورودی های مهر ۸۴ فایل رو بزارم که بقی بچه ها هم استفاده کنن. باز هم ممنون مهدی عزیز
تا بعد خدا نگهدار

استاد شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام
رتبه های قبولی ارشد پارسال (تقریبی) پشت در اتاقم آگهی شده است.
با تشکر از آقای علی الهام پور دانشجوی ارشد آلی

ممنون
استاد

شهرازاد شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

خواهش می کنم امید جان وظیفه است. اگه کار دیگه ای داشتی در خدمتیم.
در مورد آقای امین هم باید بگم کارت رو حفظ کنی بهتر
ه. اصلا فلسفه وجود دوره آموزش محور همینه . ولی برای دکنرا زیاد نمی تونی روش حساب کنی مگر اینکه دکترا هم آموزش محور بشه.

مرتضی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

محمد باسوتی با من در نیوفت
مواظب خودت باش
اینکه آخر شب بود که نشد دلیل
اشتباه کردی مرد باش معذرت خواهی کن
به فامیلی آدم ها هم توهین نکن

ناراحت شدی؟
همه اش شوخی بود به دل نگیر شادوماد

محمد باسوتی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.mohammadbasouti.blogfa.com

سلام.
مرتضی اگه یادت باشه دکتر عموزاده گفته بود که شوخی ۵۰ درصدش جدیه پس ...

محمد باسوتی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.mohammadbasouti.blogfa.com

سلام. از آقای شهر آزاد میخوام بیاد روی وبلاگم و شماره موبایلشو برام بفرسته. میخوام درباره دکترای کاربردی امیر کبیر صحبت کنم.ممنون.

ک ر چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام می خواستم بدونم دانشگاه امام حسین در رشته های بورس آ شیمی آلی و پیشرانه ها تا چه رتبه ایی می گیره . تاکیدم بیشتر روی شرایط بورسشه چون در مورد غیر بورس رتبه ی تقریبی رو گفتین

سلام
بعید می دونم دیگه دانشجویان زیادی سوال شما را بحوانند چون این وبلاگ دیگه آپ نمی شه. من هم که جوابتون را نمی دونم
در کلبه مرتضی در صندوقچه ۲ سوالتان را مطرح کنید ان شاا... جواب بگیرید.
ممنون

زینب سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

باسلام من هم اکنون دانشجوی شیمی کاربردی شبانه دانشگاه سمنان با رتبه ی 872هستم که در تکمیل ظرفیت شرکت کردم و پیشرانه شبانه وروزانه دانشگاه صنعتی مالک اشترراقبول شدم ودر مصاحبه ی این دانشگاه هم شرکت کردم چه قدر احتمال داره که روزانه ی این رشته رادرمالک اشتر قبول شوم؟ وسؤال دیگه اینکه ایاشبانه پیشرا نه از رشته ی خودم در دانشگاه سمنان بهتره؟وسؤال آخراینکه اگر من شبانه پیشرانه ی را قبول شوم میتونم بین شیمی کاربردی شبانه سمنان و شبانه ی پیشرانه مالک همون رشته ی خودمو در سمنان ادامه بدم ؟باتشکر

سلام
در صندوقچه ۲ کلبه جدید مرتضی (ورژن ۲) کامنت بگذارید مرتضی جواب می دهد.
من به شما شفاهی جواب دادم. بیشتر نمی دانم.
ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

باعرض سلام من یکی ازدانشجویان دکترسلیمانی هستم وایشان شمارا به من معرفی کردند.ازشما تقاضا دارم چندین غشای متخلخل با قابلیت انعطاف پذیری معرفی نمایید در جهت استفاده دریک پیل که بتواند درنقش یک دیسک یا پل نمکی عمل نماید.باتشکر

به نام خدا
سلام
متاسفانه اطلاعی ندارم.
در صندوقچه ۲ پیغام بگذارید ان شاالله دانشجویان عزیز بتوانند کمکمتان کنند.
به دکتر سلام برسانید.

ع.و سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام.ممنون از اطلاعاتتون......من دانشجوی شیمی کاربردی ورودی 87 بوعلی سینا همدانم....واسه دروس کاربردی چه کتاب یا جزوه هایی رو معرفی می کنید؟اگه بخوام یه رتبه خوب بیارم حداقل چه قدر باید وقت براس بزارم؟......

سلام
کسی دیگه این جا سر نمی زنه.
به صندوقچه ۲ مثلا کلبه آشنا مراجعه و سوالتان را طرح کنید.
ضمنا آنجا مطالبی نیزدر ارتباط با سوالتان وجود دارد.
ممنون

۱ یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

با سلام .امار دقیقی از قبولی روزانه وشبانه رتبه ۱۰۰۰تا۲۰۰۰لطف می کنید ممنون

سلام
یه صندوقچه ۲ کلبه مشابه مراجعه و سوالتان را طرحکنید. ان شاالله دوستان پاسخ می دهند.

فرزانه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

من رتبه ۹۱۱ سال ۹۰ در گرایش آلی شدم میخواستم ببینم تهران روزانه یا شبانه قبول میشم شهرستان ها چه طور

سلام
به صندوقچه ۲ پست مشابه مراجعه فرمایید.
ممنون

لیلا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام رتبه ۲۰۰۰الی شبانه سمنان میاره

سلام
به صندوقچه ۲ پست مشابه مراجعه فرمایید.
ممنون

غزل سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

رتبه ۲۱۶۰الی شبانه سمنان.شاهرود دامغان قبول میشود

سلام
به صندوقچه ۲ پست مشابه مراجعه فرمایید.
ممنون

مهیا چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

رتبه 2699الی شبانه سمنان دامغان قبول میشوم؟منظورتون از صندوقچه 2پست چیه؟

سلام
در آخرین پست همین وبلاگ (صندوقچه ۲) لینکی به صندوقچه ۲ داده شده است.
۱-به صندوقچه ۲ برویدhttp://www.aliamoozadeh2.blogsky.com/
2-در وبلاگ صندوقچه 2 در پست (کلبه راهنمایی انتخاب رشته) سوال خود را بپرسیدان شاالله دوستان به شما پاسخ می دهند. مضافا اطلاعات خوبی توسط دوستان آورده شده است.

موفق باشید.

احد یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام
با چه رتبه هایی دانشگاه بین الملل قزوین برای ارشد شیمی پذیرفته می شوند؟روزانه و شبانه؟

سلام
در صندوقچه۲ کلبه مربوطه پیغام بگذارید.

نازی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام.
میخواستم بدونم با رتبه ۲۷۰۰ نرم افزار شبانه شیراز قبول میشم؟

سلام
دیگه کسی به این جا سر نمیزنه تا سوال شما را ببینه و جواب بده
من هم که بلد نیستم
موفق باشید

مهرداد پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام من دانش اموز منطقه 3 هستم.واسه رشته برق قدرت دانشگاه مالک اشتر تهران حداکثر رتبه قبولی چنده(روزانه)؟دانشگاه مالک اشتر بورسیه میگیره؟قبول شدن تو مصصاحبش سخته؟تو رو خدا زود جوابمو بدین.ممنون

سلام
این کلبه برای قبولی فوق لیسانس است
ثانیا کسیدیگربه اینجا سر نمیزند تا سوالتان را بخواند من هم متاسفانه نمی دانم.
موفق باشید

ناصر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام امسال ارشد داده بودم رتبه ام شد ۱۳۰۰ روزانه زاهدان قبول میشم....

سلام
به این کلبه کسی سر نمی زنه
به صندوقچه ۲۰۱۲ بروید بپرسید ان شاالله کسی بدونه جواب شما را بده.

محمد پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

باسلام.استاد گرامی من مالک اشتر پیشرانه ها قبول شدم، بازار کار این رشته چطوره ؟ میتونم وقت بزلرم و موفق بشم؟
وزلرت دفاع چقدر احتمال میدید استخدام کنه ؟ آینده شغلیش خوبه؟

سلام
من نمی دانم امیدوارم کسی پیام شما را ببیند و جواب دهذ هرچند به این پست دیگر کسی سر نمی زند مگر آنها که سرچ می کنند یا برخی معلوم الحالها!

استاد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام
این صندوقچه خاک گرفته
کسی پاسخ سوال شما را در این کلبه نمی دهد چون نمی خواند. من هم که بلد نیستم.

sima جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام

میخواستم بدونم با چه رتبه ای میتونم ارشد( روزانه )شیمی آلی دانشگاه سمنان قبول بشم؟

سلام
این جا کسی سوال شما را نمی بینه. من هم که بلدنیستم. موفق باشید.

عطیه اکبری پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام آقای دکتر عموزاده عزیز من دانشجوی شاهرود بودم که یک ترم مهمان کلاس شما شیمی 1 شدم بهمن 85 بهترییییییییییین کلاس شیمی که تو عمرم رفته بودم ...شاد و پیروز باشید

سلام. ببخشید این وبلاگ را دیر به دیر سر می زنم. الآن صندوقچه 2012 داریم.
امروز 15 تیر و 19 رمضانه. عجیبه همون زمونا که این کامنت را می گذاشتید شعر و نوشته شما را دیدم و به یادتان افتادم! ممنونم شما لطف دارید. اگه دوستتون را هم می بینید سلام برسونید.

باران سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام با رابه 1737 توی دانشگاه های شهر تهران و کرج و قزوین و قم و شاهرود و زنجان و دامغان و کاشان روزانه در کدوم احتمال داره قبول بشم

سلام. امروز 31 تیر 95 است. این کلبه مال سالها قبله. کسی که وارد باشه سوالتون را نمی خونه که جواب بده. من هم الآن دیدم. ببخشید. ممنون

ملیحه جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام
من رشته شیمی کاربردی و نانو شبانه تبریز رو قبل از دانشگاه های اراک و مالک اشتر ...زدم و نمیخوام برم تبریز ,به نظرتون انتخاب رشتم تا تبریز متوقف میشه؟؟و به شبانه مالک اشتر و اراک و... نمیرسه
واینکه نتیجه قبولی دانشگاه مالک اشتر جدا میاد یااگر اولویت های قبل از اون رو قبول نشیم اون بررسی میشه
کاربردی۱۶۶۰
نانو شیمی۲۶۶۰

سلام. امروز 31 تیر 95 است. این کلبه مال سالها قبله. کسی که وارد باشه سوالتون را نمی خونه که جواب بده. من هم الآن دیدم. ببخشید. ممنون

صبا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ب.ظ

با عرض سلام خدمت بزرگواران
من دانشجوی دبیری شیمی هستم و ترم 6 رو میگذرونم.هدفم از ادامه تحصیل هم داشتن مدرک بالاتر هست چون که صرفا آموزش مدنظرم هست نه کارهای پژوهشی چون محل کارم در مدرسه خواهد بود و صدالبته درس دادن به دانش آموزان رو به تدریس در دانشگاه ترجیح میدم .سوالی که از خدمت شما دارم این هست که نمیدونم چه گرایشی بخونم و برای چه گرایشی برنامه ریزی کنم تا بتونم تو آموزش مفیدتر باشم . لطفا منو راهنمایی کنید

سلام. امروز 31 تیر 95 است. این کلبه مال سالها قبله. کسی که وارد باشه سوالتون را نمی خونه که جواب بده. من هم الآن دیدم. ببخشید. ممنون

نسترن سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام ببخشیدمالک اشتر شبانه دعوت شدم ب مصاحبه کلا6نفرمی خوان من 5200اوردم الی اصلامصاحبه ام عالی بدم قبول میشم یارفتنم الکیه

سلام. امروز 31 تیر 95 است. این کلبه مال سالها قبله. کسی که وارد باشه سوالتون را نمی خونه که جواب بده. من هم الآن دیدم. ببخشید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد