شکر گزاری و دعا!

سلام!  

خبر زیر را راجع به شریک خوبم در ادامه مطلب بخوانید. 

خدا را شکر می کنیم که به خیر گذشته است. 

برایش دعا کنید. 

ممنون 

استاد

 
از اینکه خبر بدی (شاید به تعبیری خبر خوب) براتون دارم معذرت می خوام. بلاخره دوستی واسه این روزها هم هست
با خبر شدم دیروز ظهر مرتضی بی چاره تصادف کرده و زدن به موتورش تا شب از این بیمارستان به اون بیمارستان می شده
شانسی که آورده همیشه کلاه ایمنی سرش می گذاشته
گویا به خیر گذشته و به قول خودش فقط یکی از دستاش اوف شده و چندتایی بخیه خورده
مثل اینکه یه پاترولیه در ماشینشو یهو باز می کنه و مرتضی رو صوت می کنه وسط خیابون
خلاصه هنوز زندست و می خواد جای بروس ویلیس جان سخت5 رو بازی کنه
مرتضی دعات می کنم تا زوده زود سلامتیتو بدست بیاری
نظرات 16 + ارسال نظر
سلمان رحمانی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام مرتضی عزیز
از اینکه مشکل واست پیش اومده واقعا؛ ناراحت شدم، البته خوشحالم که خدارو شکر به خیر گذشت، حاجی مراقب خودت باش توی این شهر.....
ان شاالله که هر چه سریعتر سلامتیت رو بدست بیاری.
چه دعیی کنمت بهتر از این:
دعای خیر مادر باشه پشت و پناهت
در پناه حق

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

قاصدک



سلام




لازم دیدم این مصیبت ورده را به تمام دوستان و آشنایان و فک و فامیل و استاد عزیز و تمامی وابستگان تسلیت بگم.

امید وارم زود تر خوب بشی و از حالت اوف شدگی در بیایی و به حالت پوف شدگی برسی.



الهی شمع بشی؛پروانه شم؛دورت بگردم

بعدش فوتت کنم؛خاموش بشی؛کرکر بخندم

به نام خدا
سلام قاصدک
ممنون.
پس قهر نیستی! هان؟
فکر کردم قهر کردی.
استاد

مهدی شهرازاد شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

مرتضی جان سلام.
راستش منم از اینکه این خبر رو خوندم ناراحت شدم . حالا خدا رو شکر میکنم یک درش به شما خورده اگه کل ماشین خورده بود که ... . به هر حال یه مقدارم از این به بعد مراقب خودت باش مردم الان حواس درست و حسابی ندارند .
ان شاالله هر چه زودتر خوب شی.

رحیمی نژاد شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
امیدوارم زودتر سلامتیتان را بدست بیاورید

میترا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://mitra68.blogfa.com

سلام استاد عزیزم آقای عموزاده وبتون خیلی زیباست خیلی دلم هوای کلاس شیمیتونو کره ولی حیف ما دیگه شیمی نداریم خوشحال میشم به وبم سر بزنید .

به نام خدا
ممنون.
شما باید از دانشجویان مهندسی منابع طبیعی من باشید که ترم قبل کلاس داشتید. درست است؟ در این صورت ممکن است بگویید این آدرس را چگونه پیدا کردید؟
در هر حال ممنونم.
استاد

۱۳ شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

به نام خدا
امیدوارم هر چه زودتر خوب شوید
ابت غیبتم عذر خواهی میکنم

میترا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام خیلی ممنون استاد. دیگه منو نمیشناسید. من دانشجوی فیزیکم که ترم قبل باهاتون کلاس داشتم.آدرس وبتونم از نظری که توو وب فیزیکمون دادید گرفتم.راستی مرسی از اینکه بهمون سر زدید بچه ها میگفتن قرار بود واسه وبمون تبلیغ کنید چی شد پس استاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

چشم.

استاد یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ق.ظ

به نام خدا
راستی بچه ها!
نمره کارورزی تابستانی را رد کردم.
چون عجله ای شد و کپی نگه نداشتم یادم نیست.
ازحدودای ۵/۱۸.
استاد

یاسمن قاسمی پور یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.poshtekhat.blogfa.com

سلام استاد
سلام دوستای خوبم
آقای صفر دوست خیلی ناراحت شدم این خبرو شنیدم انشاا... که زودتر خوب بشید.
استاد عزیزم اول تشکر می کنم ازتون بخاطر این لطفتون
استاد هیچ کدوم از شعرام منو راضی نمی کنه. کار سختی رو به من واگذار کردید. چون هر شعری رو که من دوستش داشتم با نقد بی رحمانه ی دوستان مواجه شده و برعکس.
پس می خوام ازتون خواهش کنم خودتون یکی از شعر ها رو که نمره ی خوبی ازتون گرفتم انتخاب کنید .با این حال اگر خواستید که من خودم انتخاب کنم بفرمایید براتون چندتایی رو ایمیل می کنم .
ما که همیشه براتون دردسر بودیم! از همون ترم یک !

موفق باشید
در پناه حق

به نام خدا
خانم قاسمی پور
از نقدهایی که خدای ناکرده غرضی دارند نترسید.
حسادت مصداق خارجی دارد. فقط در فیلمها نیست.
شما دل سرد نشوید. پیشرفتتان عالی بوده است.
یکی را خود انتخاب کنید و بفرستید. من هم یکی انتخاب می کنم.
ممنون
استاد

حسین یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

خاک وچوک...

حادثه خبر نمی کند.

محسن یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام
بچه ها اصلا نگران نباشید.من امروز مرتضی رو از نزدیک دیدم.
سالمه سالمه فقط یه چند وقتی نمیتونه موتورسواری کنه.یه خورده هم مظلوم شده.فقط یه خورده!!!!
(مرتضی از آهه مظلوم بترس!!!)

محمد منسوبی فرد دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام به همگی
منم امروز دیدمش .
خدا رو شکر بخیر گذشته!
بیشتر از سلامتی اول دعاش کنین خدا یه دست فرمون خوب بهش بده!
بعدم دعا کنین سریعتر یه ماشین بخره تا دیگه خطر موتورسواری رو بجون نخره!

یاسمن قاسمی پور دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.poshtekhat.blogfa.com

سلام به همه
سلام استاد
ممنون از لطفتون.
خودم شعر کریمو خیلی دوست دارم. میخواستم این کامنتو خصوصی کنم ولی مثل بلاگفا جایی رو نمی بینم که بشه تیک زد و خصوصیش کرد شایدم صفحه کامل بارگذاری نشده هنوز...نمیدونم .

داری درون چشم من از دست می روی
بغضم شکست توی گلو چند تکه شد
من آنطرف نشسته تماشات می کنم
دیگر تمام کوچه پر از نقل سکه شد

داماد عاشقانه ترین شعرها تورا
امشب دوباره توی غزل ناز می کند
پیداست از برهنه ی این تور صورتت
روحم دوباره سمت تو پرواز می کند

دست تو را گرفته برقصی کنار او
لبهات از همیشه گلی تر شده برقص
خورشید چشمهای تو با هاله ای سیاه
انگار توی سایه مسخر شده برقص

من مست پاپتی و تو یک شاهزاده که ...
نه یک فرشته ای که شده غرق در حریر
این سکسکه امان دلم را بریده است
محکمتر عاشانه بگیرش بغل بگیر

گم می شود ظرافت دستت به دست او
در پس زمینه حک شده عشق دو یا کریم
این دست ها نصیب خدایان برتر است
دست فرشته های خدارا چه با "کریم"؟

بازوت را گرفت و تو را برد از نگام
افتاد روی هق هق من چادری سپید
موسیقی ملایم و کل های بی امان
داماد روی چهره ی ماه ابر می کشید

ماشین گل زده در دود رفت و من
زل می زنم به ریسه ی رنگی کنار در
بغضم دوباره توی گلویم شکسته شد
یعنی که تا همیشه تو و زندگیم پر

به نام خدا
ممنون
ان شاالله دارم چند روزی سفر می روم.
برگشتم با انتخاب خودم آپ می کنم.
استاد

مرتضی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام به همه مخصوصا استاد و تمام عزیزانی که به محض باخبر شدن، زنگ زدن حالمو پرسیدن.

هان! چیه؟ فکر کردین به این راحتی ها از دست من خلاص می شید؟ همین چند وقتی که نبودم باید خداتون رو شکر کنید که خیلی دوستون داره!

سلمان عزیز ممنون بابت زنگی که زدی و دعای خوبی که کردی!!!
قاصدک عزیز الان که دستم حسابی پوف کرده. به قول یکی از استادای ارشدم "همه که به من می خندن شما هم بخندین تا از قافله عقب نمونید"
مهدی عزیز ای کاش می خوردم به کل ماشین چون اونجوری موتورم داغون می شد نه دست نازنینم.
راستش اگه پا قدم خیلی نحسه محسن محقق نبود شاید اون اتفاق نمی افتاد. بچه ها اشتباه نکنید، این محسنی که من می شناسم نه تنها مظلوم نیست بلکه پررو هم تشریف داره و از وقتی که اومده تهران خیره هم شده آخه می خواد جا پای مارکوپولو بذاره.
محمد جان چند بار شده سوار موتورم بشی و احساس خطر کنی؟ این یه قانون: نزنی می زنن چه ماشین داشته باشی چه موتور چه پیاده باشی ...

در حر حال از همتون ممنونم و چندتا توصیه برای ماشین سوارها و موتور سوارها دارم :
1)کمربند و کلاه ایمنی واسه خنده نیست، جونتون رو نجات می ده
2)دیر رسیدن خیلی خیلی بهتر از هرگز نرسیدنه، به خاطر 10 دقیقه نه تنها نرسیدم بلکه کلی تاوانشو هم دادم اونوقت هی بگین ای کاش عجله نمی کردم دیگه هیچ فایده ای نداره چون کارت به اتاق عمل کشیده شده.
3)وقتی حوصله رانندگی ندارین کسی مجبورتون نکرده برنونید.
4)بهتره قبل از حادثه صدقه بدین تا اینکه وقتی حادثه رخ داد چپ و راست صدقه بدین.
5)واسه سلامتی همه آدم هایی که می شناسید و نمی شناسید دعا کنید، شک نکنید که دعای خیرتون می تونه جونه یه بنده خدا رو نجات بده.

و اما ماجرا از این قرار بود که از سمت راست خیابون می روندم که ناگهان ماشینی که پارک بود درشو یهو باز کرد و منو شوت کرد و شش تا بخیه کف دستم به یادگار گذاشت.
مقصر اون بود چون حق تقدم با من بوده. بچه ها قوانین رو خوب یاد بگیرین و از تجربه ام یاد بگیرین که اولا خیلی از سمت راست نرونیو و دوما موقع پیاده شدن از ماشین حتما عقبتون رو نگاه کنید شاید یه موتوری با سرعت داره می رونه.

مرتضی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
باز هم متشکرم از همه تون

می شه گفت خوب شدم
آخه بخیه های دستم رو کشیدم
اما به قول دکتر ۲-۳ ماه طول می کشه تا کاملا خوب بشه
فعلا جای شکرش باقیه که می تونم نوشتن رو شروع کنم

یا حق

مرتضی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام استاد
اینجا این خبر رو می گم به دو دلیل:
۱- شکرگذاری و دعاش واسه خودمه
۲- نمی خوام کسی با خبر بشه جز شما

دیروز که از دانشگاه برمی گشتم خونه یه پژو ای عجول صاف اومد از روی مچ پام رد شد
خلاصه دیشب رو تو بیمارستان سر کردیم
خدارو شکر نشکسته اما مچ پام حسابی له شده
دکتر هم آتل بسته و استراحت مطلق تجویز کرده

دعا کنید پای هیچ کس به بیمارستان وا نشه

یا علی

خدا را شکر
مرتضی صدقه زیاد بده
خدا آدمها را زیاد امتحان می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد