عروسی در کوچه شیمیستها!

به نام خدا 

جای شما خالی عروسی جواد رجبی بودیم. خیلی ها بودند و خیلی هم خوش گذشت. 

دو هفته بعد هم مراسم آقای نجفی با خانم پیروزی است. 

برای همه آرزوی شادکامی و موفقیت می کنم. 

استاد

اکازیون!!!

به نام خدا 

کار عظیمی است این برگزاری کلاسهای کنکور 

خواهش می کنم از دستش ندهید. 

اطلاع رسانی کنید. بعدا قدرش را خواهید دانست. 

اگر ادامه پیدا کند قول می دهم از شهرهای اطراف هم بیایند.  

دیر نشده است. تا هفته بعد هم دیر نیست. 

کلاس پنج شنبه. شماره حسین دهقان: ۰۹۳۵۷۹۲۰۷۰۶

ممنون 

استاد

دو شعر از خانم قاسمی پور

سلام 

دو شعر از خانم قاسمی پور را در ادامه مطب بخوانید. 

www.poshtekhat.blogfa.com 

 

 

ادامه مطلب ...

کلبه ۸۵ ای ها

این کلبه به درخواست یکی از بچه ها مبنی بر اینکه "چرا ما 85 ای ها پاتوق نداریییییییییییییییییییییییم؟" ساخته شده است... 

85ای ها بسم الله، این هم پاتوق شما

کلبه درویشان-سلمان رحمانی

باران: تب هر طرف ببارم دارم،
دهقان: تب تا به کی بکارم دارم،
درویش نگاهی به خود انداخت و گفت:
هرچه دارم از ندارم دارم!
بنویس.