شریک

دانشجویان عزیزم 

سلام 

از امروز شریک دارم! یعنی یوزر پسورد این وبلاگ را مرتضی هم دارد. 

این را من باب آینده نگری گفتم. 

که بدانید!!! 

ممنون 

استاد

نظرات 10 + ارسال نظر
۱۳ دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

به نام خدا
امیدوارم با اضافه شدن شریک جدید باز هم شاهد صداقت باشیم و اینکه فقط نظرات رو استاد جواب بدهند
یا حق

به نام خدا
۱۳ عزیز
این بچه های من که می بینی-کمابیش یکبار دعوای استاد و شاگردی کرده اند. بچه های من ان شاالله به قولها و قرارها پای بندند. بچه های من پیرو کسی هستند که ...
بماند.
گاهی که چیزی به شوخی می گویم برای تذکر و به عنوان شیرینی ماجراست.
ولی همیشه گفته ام و بار دگر می گویم:
همه ما انسانیم با همه خصلتهای انسانی و...
ممنون که سر می زنی.

محمد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.torkaman.blogsky.com

سلام داداش عجب وب خوب و پرمحتوایی داری.
اگه مایل به تبادل لینک هستی من به نام در انتظار یار لینک کن و به من خبر بده تا تو رو با چه اسمی لینک کنم.
اگه یه سایته تبلیغاتی عالی و خوب و پر درآمد می خوای بیا تا بهت بگم .
یا علی

به نام خدا
ممنون از حضورتون

مرتضی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ق.ظ

آقای ۱۳ یه سر به یادداشت بلد نیستم بزنید خواهید فهمید که قبلا بر ادامه صداقت شهادت داده ام

به نام خدا
مرتضی از کجا فهمیدی آقا است؟
ضمنا چیز بدی که نگفت به دل نگیر.
۱۳ عزیز سر بزن و نشانی از خود بگذار.
ممنون

مرتضی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ

استاد سلام
عناوین موضوع بندی صرفا نظر شخصی ام است و نظر شما هم مهم است

به نام خدا
آفرین مرتضی
بچه ها! این دسته بندی اولین کار مرتضی است.

علی راد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ق.ظ http://novin21.blogsky.com


سلام وقت شما بخیر
از شما دوست عزیز دعوت می شود در مسابقه ی شماره 4 وبلاگ مدیریت زمان و موفقیت( با جایزه) شرکت کنید.
لطفا درصورتیکه پاسخ مسابقه را می دهید پاسخ را در قسمت نظرات همان پست مسابقه ی 4 بنویسید.
یا علی

به نام خدا
سلام- ممنون که سر زدید.
--------------------------------------------------------------
دانشجویان عزیز سایت ایشان برای شما شاید مفید باشد و شاید بتوانید به سوالاتشان پاسخ دهید.
ممنون

۱۳ سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

به نام خدا
باسلام و امیدواری قبول طاعات دو تا سوال داشتم از تمامی عزیزان خواهشمندم کمک نمایند
۱-برای قبول شدن در کارشناس ارشد چگونه باید برنامه ریزی کرد
۲-البته شاید سوال بی ربطی باشه ولی گفتم شاید یکی از شماها تجربه خوبی داشته باشید .برای پیشرفت مسجد و رونق گرفتن ان چه راهکارهایی پیشنهاد میکنید

به نام خدا
این را باید حضوری بگم.
استاد

۱۳ سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد اتفاقا مشکل حضوری نیامدن است که بنا بر دلایلی فعلا نمی توانم از محضرتان به صورت حضوری فیض ببرم
از زحمات اقا مرتض هم تشکر میکنم واقعا وبلاگ بهتر شده
یا حق

حسین چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
اولآ به مرتضی خسته نباشید میگم و ممنونم از اینکه این مسئولیت رو قبول کرده.
دومآ یه پیشنهاد دارم.بهتره یک قسمت برای گفتگو آزاد راه اندازی بشه چون من چند بار میخواستم نظر بدم ولی چون نظرم به موضوع ربطی نداشت پشیمون شدم.
امیدوارم حضور بچه های ۸۲ بیشتر بشه.
تا بعد

به نام خدا
سلام حسین!
مرتضی قرار بود تالار گفتگو راه بیندازد.

حبیبی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام به آقای صفر دوست . امیدوارم حالتون خوب باشه . آقای اکتیو برای گسترش وبتون هر کاری که از دست من بر بیاد انجام می دم . خیلی دوست دارم عکسای فارغ التحصیلی ما رو هم توی وبتون بذارین .من ۸۴ ایم . مرسی دوست عزیز .

به نام خدا
۱-به تیتر آپلود کردن عکس مراجعه کنید.
۲-عکس خود را آپ کنید.
۳- به من یا مرتضی آدرس را میل بزنید تا لینک دهیم.
ممنون

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

قاصدک




سلام




می خوام یک وبلاگ معرفی کنم که باید حتما بهش سر بزنید





مخصوص برو بچه های ماست




www.phy412.blogfa.com





حتما سر بزنید و نظر بدید و بگید که چه مطالبی رو بذاریم تا بهتر بشه



از وبلاگ های شما هم برای لینک کردن استقبال میشه




ممنون

به نام خدا
دانشجویان عزیز شیمی
این وبلاگ قاصدک (آقای قدیر) و بچههای خوب ترم ۲ فیزیکه.
مطالب خوبی داره.
سر بزنید.
ممنون
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد