آخرین اخبار قبولیها

به نام خدا

این آخرین نتایجی است که به دست آورده ام.

برخی قبول شده ها از سهمیه شاگرد اولی نیز می توانند استفاده کنند.

به ادامه مطلب سر بزنید و اطلاعات را تکمیل کنید.

ممنون

استاد

 

خانم اعظم بیضایی پیام نور مرکز 

آقای حسن رامه پیام نور مرکز 

خانم عاطفه رفیعی منش سمنان 

خانم سمیرا محمدی پیام نور مرکز 

خانم مینا مداح صنعتی خواجه نصیر 

خانم اکرم السادات نبوی دانشگاه صنعتی مالک اشتر

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

به همه تبریک میگم مخصوصا دوست خوبم حسن رامه و همکلاسی خودم خانم محمدی.
دیروز که رفته بودم دانشگاه (مالک اشتر) خانم نبوی رو دیدم٬ شیمی تجزیه قبول شدند

حسین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
منم به همگی تبریک میگم.
لطفا رشته قبوای رو هم درج کنید

نمی دانم.

سما بلاگ شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

دوست من سلام
یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم
یه سیستم وبلاگ دهی اومده که امکانات خیلی خوبی داره و جایزه هم می ده هر اسمی هم خواسته باشی می تونی انتخاب کنی چون احتمال این که قبلا اسم شما انتخاب شده باشه خیلی کمه
تبلیغ نداره
هر تبلیغی خواسته باشی می تونی تو وبلاگت انجام بدی
امار بازدیدت بالا می ره
می تونی با تبلیغات کلیکی همون سایت به راحتی کسب درآمد واقعی داشته باشی
2000تومن هم جایزه عضویت می ده
www.......r این سایت تبلیغ کلیکیه
محیطش ساده ست
امکان امتیاز دهی به مطالب داره که من قبلا جایی ندیده بودم
می تونی مطالبت را از وبلاگ بلاگفا به وبلاگ جدیدت انتقال بدی
می تونی تو انجمن عضو بشی و جزو مدیران ارشد انجمن بشی
آدرس انجمن: http://.....
یه سر بزن یه وبلاگ جدید ثبت کن
پشیمون نمی شی
آدرس سایت: www.......

اگه درآمد بیشتر هم خواستی می تونی با مدیر صحبت کنی و مشغول تبلیغات برای سیستم بشی
وبلاگ جدید من تو سما بلاگ: www.......

ممنون از حضورتون

خاک سرد چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام استاد
اسامی دوستانی که در قسمت "آخرین اخبار قبولی ها" اعلام شده رو میتونید در قسمت" نتایج ارشد تا این لحظه" وارد کنید.
خانم عاطفه رفیعی منش رشته تجزیه شبانه دانشگاه سمنان قبول شده.
موفق باشید

به نام خدا
مرتضی لطفا مکان قبولی ایشان را اضافه کن. (با رنگ دیگر)
هر چند ثبت نام نکرده است.
ممنون

هادی جلالی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

با سلام خدمت استاد عموزاده و عرض تبریک به همه دوستانی که در کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند ( مخصوصاً حسن رامه ، محسن عامری ، مهدی صابریان ، مهدی شهرآزاد نظامی و هم چنین خانم روجایی ) امیدوارم همگی موفق و پیروز باشند .
می خواستم بگم دوست خوبم مرتضی شهاب هم در کارشناسی ارشد شیمی آلی دانشگاه آزاد واحد دامغان قبول شده است ... .

یه بار دیگه برای همه دوستان عزیزم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

به نام خدا
سلام آقای جلالی
رسیدن به خیر.
مرتضی! وقتی از سفر به سلامتی آمدی خبر را کار کن.
و اما آقای جلالی
از شما انتظار زیادی برای ارسال مطلب دارم.
ممنون
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد