اکازیون!!!

به نام خدا 

کار عظیمی است این برگزاری کلاسهای کنکور 

خواهش می کنم از دستش ندهید. 

اطلاع رسانی کنید. بعدا قدرش را خواهید دانست. 

اگر ادامه پیدا کند قول می دهم از شهرهای اطراف هم بیایند.  

دیر نشده است. تا هفته بعد هم دیر نیست. 

کلاس پنج شنبه. شماره حسین دهقان: ۰۹۳۵۷۹۲۰۷۰۶

ممنون 

استاد

نظرات 5 + ارسال نظر
یه غریبه که زود آشنا می شه پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

آقا اجازه؟

این وبلاگ رو خود آقای دکتر عموزاده می نویسند یا دانشجویی ... آشنایی .... ؟

آقا اجازه ؟!ما از سمنان خوشمون اومده!!!
آقا اجازه ؟! خودمون هم باورمون نمی شه!!!!

به نام خدا
غریب آشنا
این وبلاگ را -اکثرش را -من می نویسم یا شریکم با نظر من می نویسد.
هر چند اگر چرتم ببرد کودتا می کند!!!
از شریکم که خیلی زحمت می کشد ممنونم.
اما پاسخ به نظرات را فقط خودم جواب می دهم.
راستی خوش آمدید.
خاک سمنان دامنگیر است! از شوخی گذشته کسی که در شهری زندگی کند و نسبت به آن شهر احساس علاقه کند از نظر من شخص قدرشناسی است و ان شاالله در زندگی موفق خواهد بود.
ممنون که آمدید
استاد

میثم قاسمی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ

استاد سلام. من برگشتم. دو ماه نبودما چقدر شلوغ کردین؟
استاد با دوریه من چیکار میکنی؟من که خیلی خیلی دلم واسه دانشگاه و کلاسو بچه ها تنگ شده مخصوصا وقتاییکه از شدت بیکاری به دفتر شما می اومدمو بیخودی با هم دعوا میکردیم . خداییش دیگه دانشجویی مثل من داشتین توی این مدت؟ باقیه صحبت ها باشه بعد از پاسخ شما

به نام خدا
سلام میثم چطوری؟
خوش گذشت؟
دلمان برایت تنگ شده بود. الان از عروسی جواد رجبی می‌اییم. ذکر خیر تو هم بود.
دل همه برایت تنگ شده. این بحث استواری از زمان ما هم بود.
بیشتر سر بزن.
قدمت روی چشم.
ممنون
استاد

میثم قاسمی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

چقدر زود جواب میدین استاد.غافل گیرم کردین.
راستی از طرف من به آقا جوادم تبریک بگین و ازش بخواین یک دستی هم روی سر ما بکشه شاید بخت ما هم باز شد.
راستی استاد به لطف جناب ریگی من و ۲۲ نفر از بچه های سمنان توی تقسیمات افتادیم کرمان.من نمیدونم این جناب ریگی نمیتونست این انفجار رو دوروز دیگه عقب بندازه تا تقسیمات ما انجام شه؟خلاصه که بد جور حالمون گرفته شد. تا بعد خدا نگهدار.

به نام خدا
میثم دوست داشتنی!
چشم. هرچند احتمالا خودش این مطلب را زودتر می خواند.

زمانه هم می خواهد با تو شوخی کند.

گفته بودم که من هستم!

از کرمان هم به ما سر بزن
ممنون
استاد

مرتضی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

بچه ها نمی دونم چی شده از وقتی که تصاف کردم استاد یه جور دیگه باهام برخورد می کنه
یا جواب هامو سر بالا می ده یا متهمم می کنه به کودتا !!!

بچه ها یه چیزی می گم بین خودمون بمونه٬ باشه ؟
برعلیه استاد کودتا کردن کار خیلی خیلی راحتیه
من بارها در بیداری (نه وقتی که استاد چرت می زده) کودتا کردم
باور ندارین؟ از میثم بپرسین
اما تا الان تو این وبلاگ کودتا نکردم

چی؟
کودتا کنم؟
به روی چشم٬ تو فکرش هستم٬ وقتش نزدیکه٬ یکم صبور باشید ببینم علامت تعجب های استاد چه معنایی دارن
اگه خواستین یار هم جمع می کنم

میثم جان دفعه بعد که بیکار شدی و خواستی دعوا کنی مارو هم خبر کن٬ هم فال و هم تماشا

حسین شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام
از استاد عزیز که اینقدر به این موضوع اهمیت مدیهند ممنونم.
درسته.حتی دوستانی هستند که در صورت ادامه پیدا کردن این کلاسها حاضرند برای تدریس سایر دروس وقت بگذارند و به سمنان بیایند.به نظر من نباید فرصت رو از دست داد چون باورم اینه که بچه های گروه شیمی دانشگاه سمنان مستحق بیشتر از اینها هستند.خودتون رو دست کم نگیرید و به کم(رتبه های پایین)راضی نشید. فکر میکنم امثال به خیلی ها ثابت شد که بچه های سمنان از دانشجو های دانشگاه های دیگه کم ندارند.
به امید موفقیت همه دوستان.
یا علی

به نام خدا
ممنون حسین دهقان
موجود رتبه ۴!
اما قدر نصایح (!) ما را بعدا می فهمند!
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد