کلبه ی ۸۲ ای ها

سلام به بچه های اول گروه شیمی کاربردی سمنان (۸۲ ای ها!)

این تالار گفتگو هم برای سال بالایی های عزیز.

نظرات 185 + ارسال نظر
استاد شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

به نام خدا
مرتضی
تاریخ پستها را جابجا نکن.
ممنون

حسین شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
استاد نمیدونم چرا خبری ازبچه های ۸۲ نیست.من که چشمم واسه دیدن یه آشنا درد گرفت.امیدوارام انتظارم بی فایده نباشه

به نام خدا
بابای ۸۲ ای ها
ما همه کردیم کار خویش را
ای بزرگ آخر بجنبان ریش را!

حسین سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام استاد
شما لطف دارید ولی در حضور کسانی مثل داوودمن هیچ شباهتی به بابای ۸۲ای ها ندارم.
در ضمن به بچه هایی که می تونستم خبر دادم.
تا بعد...

مقسی بوکو!!!

حسین چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

سونقین

داوود شاهوردی پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام
سایت خیلی خوبیه امیدوارم تو کارهاتون و اداره سایت موفق باشید

به نام خدا
داوود سلام.
حالت چطوره؟ به خانم و خانواده سلام برسان. اگر می دانستی که من به نظرات جواب می دهم و مدیر سایت منم (قابل توجه بعضی ها!!!) این قدر رسمی و کلیشه ای(!) نظر نمی دادی!؟
در هر حال خوب کردی آمدی. باز هم بیا و با خبر به هم دوره ایها-حضورتان را پررنگتر کنید.
ممنون
استاد

پیام سهیلی آزاد پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

salam bar hamegi.nemidonam alan ke daram type mikonam chera ehsas piri mikonam.agar az ma miporsid ey bad nistam.delam kheili bara kelasemon tang shode.kash hame biyan dostare u payam soheili az haft dolat azad

به نام خدا
خوش آمدی پیام سهیلی از ۷ دولت آزاد!
و کم کم برو بچه های ۸۲ می‌آیند...

خاک سرد جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

با سلام به همه ی دوستان ۸۲ای

می خواستم بگم که "من 82ای نیستم ولی 82ای ها را دوست دارم."
خیلی گلید, هرجا هستید همگی شاد و سلامت باشید, فارغ التحصیلی شما خیال خیلی ها رو که توان کل کل با شما رو نداشتند راحت کرد, در پناه یزدان موفق باشید

حسین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
چه عجب چشمم به جمال چند تا پیام روشن شد.فقط حیف که اونایی نظر دادند که باهاشون در ارتباطم.ولی اینم از هیچی بهتره.
راستی خاک سرد عزیز نمیشه خودتو معرفی کنی؟با این نظرت حسابی ما رو شرمنده کردی.یه جورایی خیلی دوست دارم بشناسمت.
استاد دلم براتون تنگ شده انشا... بزودی سری بهتون میزنم
به امید دیدار

مخلص شاگرد
اوستا.

میثم سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام بر استاد عزیز
از اینکه دیر رسیدم معذرت می خوام گرچه میگن دیر رسیدم بهتر ا هرگز نرسیدن
از اینکه به دانشجو ها لطف دارید و زحمت کشید و این سایت را راه اندازی نمودید کمال تشکر را دارم
من تقریبا دلم تنگ شده نه برای خوشی ها بلکه به خاطر صداقت ها و یک رنگی ها اصلا کی گفته دنیا ی یک رنگ ملول و خسته کننده است اتفاقا خیلی دنیا دوست داشتنی تر می شود
به قدری به سمنان عشق می ورزم که گویاُ قسمتی از زندگیم در سمنان بوده استُ و خودم را وامدار سمنان می دانم

همیشه دوست دارم داستان سه سوال لئوتولستوی را در زندگیم عملی کنم بخاطر همین سعی می کنم بهترین کارو انتخاب کنم و کمتر افسوس گذشته را بخورم
من بسیار خوشوقتم که با شما و اساتید سمنان اشنا شدم
ان شا الله بچه تاریخ ۶/۶/۱۳۹۶ را هیچگاه فراموش نکنن و حداقل در این زمان گذر زمان باعث بشه قدر اون موقع ها را بهتر بدونیم چون وقتی انسان دور میشود تازه متوجه بعضی چیزها می شود که ازش غافل بوده
استاد کاش روزی برسد که صداقت تلخ را بر کذب عسلی ترجیح بدهیم
به امید ان روز
نوکر شما میثم واعظ زاده

به نام خدا
میثم عزیز
اولین رتبه دورقمی اولین دوره شیمی کاربردی سمنان
سلام. سلام1 خیلی خوش آمدی.
هر چندنرفته بودی.
هر چند همیشه این جا بودی
و هر چند همیشه این جا هستی.
هرگز اولین باری که از دانشگاه تهران به سمنان برگشتی را از یاد نمی برم.
هرگز حس نوستالژی زیبایی را که داشتی فراموش نمی کنم.
تو بچه با معرفتی هستی.
مثل اکثر بقیه.
منتهی تو یک فرق داشتی و داری
که قدیمی تر بودی!
یعنی به زمان ما نزدیکتر بودی.
و این وجه تمایز تو بود
و هست.
توآقایی.
قربانت
استاد

payam چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

salam bar hamegi;albate man meysamo taze didam vali bazam salam vije.ajab matni neveshte akhe shagerd aval dg.fekr konam elate inke bachha 82 nemiayan ineke mesle ma wireless nadaran ya be internet rahat dastresi nadaran.be omide ayandei sabz.by

پیام عزیز
اکثر بچه های شما خبر ندارند.
اطلاع رسانی کنید.
ممنون
استاد

حسین پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام
چطوری پیام؟
آقا اون امانتی که قرار بود بفرستی یادت نره.از جون تبریز چی میخوای؟چرا زودتر دفاع نمی کنی؟نکنه......
تا بعد

به نام خدا
پیام جواب بده!

میثم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام استاد وتمام دوستانم من جمله پیام تبریزی
البته قبلش به نام خدا
استاد یه سواله که چند ساله مثل خور افتاده تو وجودم ، استاد در امتحان شیمی آلی 1 شا بخاطر شخصی خیلیها رو پاسی دادیدو از آنجایی که شما قسط را سعی می کنید رعایت کنید من فکر میکنم اون شخص نمره 10 گرفته باشه اون شخص چه کسیه
ما خیلی خوشوقت بودیم که با شما آشنا شدیم
دلم برای حکایت های زیبایتان (مش جعفر تا ...) تنگ شده ان شالله روزی بیاد که همه حکایات شم مبحث به مبحث شیمی نگاشته شود
در ضمن من هم در تایید حرف های پیام ، باید بگم پیام را تازگی ها دیدم ، پیامی داشت از تحول علمی
دست بوس شما میثم واعظ زاده (هیثم)

به نام خدا
سلام میثم!
اول جواب سوالت:
میثم عزیز اگر کسی استحقاق پاسی نداشته باشد پاس نمی شود حتی اگر همه دنیا وساطتش را کنند.
اگر کسی قرار باشد با ۲ یا ۳ بیفتد (که معمولا چون سوالات استانداردند این وضع پیش نمی آید) می افتد حتی اگر دوستانش را یا مادرش را یا نامزدش را به وساطت بفرستد!
در غیر این صورت و مخصوصا در شرایط شک (شک استحقاق یا عدم استحقاق-که بسیار نادر است) بنا بر استحقاق است.
در تمام این حالات عدالت بین دانشجویان باید شدیدا رعایت شود. خصوصا عدالت بین نمرات بالا که روشش را می دانید و خاطرات زیادی هم دارم.
هیچ منتی هم بر کسی نیست. هیچ کس!
و اما پیام.
خوشحالم که پیش بینی های من محقق می شوند. خوشحالم.
و اما یک درخواست:
میثم عزیز
تو و اکثر دانشجویانم به من لطف دارید و این لطف خدای من است اما...
اما اگر فکرمی کنید من معلم خوبی برایتان بوده ام سالها بعد دیر یا زود وقتی نبودم و به یاد من افتادید یک حمدوسه سوره برایم بخوانید. همان کاری که بارها برای مرحوم جوادیان (استاد کلیات روش تدریس دانشگاه فردوسی مشهد) که معلمی را یاد من داد می کنم.
باقی بقای شما باد.
ممنون
استاد

خاک سرد یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://khakesard@gmail.com

سلام حسین بیدقی
لطف داری شما، ولی من چیزی حز حقیقت نگفتم، تازه خیلی مختصر گفتم، واقعیت خیلی فراتر از اینهاست.
با اینکه احترام سال بالایی واجبه و براورده کردن درخواستشون واجبترُ ولی جون من این یکی رو بی خیال شو،
بهتره که همین خاک سرد باشه، شما یه دوست فرض کن.

مرتضی یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

به نام الله
سلام به همه تون
جای مجتبی هم خیلی خالیه
مخلص همتونم در بست
استاد قرار نشد اشکمون رو در بیارین٬ تازه اول جوونیتونه٬ اول چهل چهلی تونه
ما حالا حالاها باهاتون کار داریم

به نام خدا
این نیز بگذرد.
استاد

میثم یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام استاد
خدا نکنند که تاری از موی شما کم شود با این حرفتون دلم گرفت اما از انجایی که حمد و سوره برای آمورزش است و ذنده بیشتر از مرده نیاز به مغفرت دارد من همین الان یه حمد وسوره خوندم
و بیشتر دوست دارم که مرده پرست نباشم و تا وقتی که کسی عمرش به دنیا هست بهش سر بزنم نه خدای نا کرده وقتی اتفاقی براش افتاد ببخشمش و یا ...
گرچه شما و استادای دیگه ایکه تا بحال من داشتم کارشون انقدر درست بوده که نیازی به حمد و سوره من گنه کار ندارم
من تا زنده ام زحمت های که برایم کشیده اید را از یاد نمی برم همانجور که خیلی از چیزها یادم است مگر اینکه پارکینسونی یا ... بگیرم که از انجایی که بادنجان بد افت نداره اون بعیده
استاد چیزی که تحمل که نه باعث شد ما در سمنان با ان امکانات محدود( نسبت به حالا نه جایی دیگه) خوش بگذره و حال کنیم برخورد مودبانه توام با محبت اساتید با دانشجوها بود مخصوصا شما
یادم نمی رود جلسه دوم یا سوم درس شیمی عمومی یک مثل پدری مهربان در باره ی ویژگی های کویر و اختلاف دمایی ان صحبت فرمودید و ما را سفارش به داشتن لباس گرم

به نام خدا
میثم میثم
ای که پنجاه رفت ودر خوابی
مگر این چند روزه دریابی
این نیز بگذرد.
ممنون

میثم یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

اگر خداحافظی نکردم چون بیشتر امید دیدار را دوست دارم به امید دیدار شما در اوج سلامتی و کمال

ممنون.

مجتبی بمانادی پاریزی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.bemanadi.blogfa.com

سلام

سلام به سال ۸۲

سلام به بچه های ۸۲

سلام به اساتید ۸۲

و سلام به بهترین استادم دکتر عموزاده

خیلی خوشحال شدم که به جمع دوستان عزیزم پیوستم

و می تونم حرفهاشون بخونم


دلم برای همتون به اندازه سوراخ جوراب پای راست مورچه تنگ شده !!!!


تنها چیزی که دوری شما رو برایم کمی قابل تحمل کرده دیدار شما در روز ۶-۶-۱۳۹۶ است

سعی می کنم هفته ای یه بار سر بزنم

از همین جا استاد عزیزم رو می بوسم

امیدوارم همه موفق باشند

کوچیک همه مجتبی بمانادی پاریزی

به نام خدا
سلام مجتبی
خوش آمدی.
خیلی وقت است منتظرتم. به وبلاگت هم سر زدم. ان شاالله دفعه بعد نظر می گذارم.
من هم از تو و میثم خاطرات خوب بسیار زیادی دارم
و این علاوه بر خاطرات جمعی ورودیهای ۸۲ است.
چه بودم و چه نبودم قرار ان شاالله ۶/۶/۹۶
ممنون
استاد

میثم شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام استاد با تلاش همه جانبه پای مجتبی هم به وبلاگ باز شد تبریک می گم
ولی استاد من به یه اسقرای ناقص رسیدم بچه های 82 علاوه بر اینکه از سایت خبر ندارند شاید نحوه ی چاپ نظرشون را هم باز شاید ، مطلع نباشند
استاد ما نمک پرورده که چه عرض کنم نخود پرورده شما هستیم از راه دور اما خیلیییییییییییییییییییییییی زیاد دوستون دارم
حالا یک سوال چرا بدن ما فقط یک نوع از گلوکز ها را استفاده می کند
نوکرت میثم

به نام خدا
سلام میثم عزیز
من هم خوشحالم.
شاید و این به عهده شماست که اطلاع رسانی کنید.
خواهش می کنم میثم. تو بزرگواری.
به خاطر این که خدا آنزیم مربوطه را در بدن نیافریده (غیر از یک اپیمرش)!!!!!!!!!!!!
استاد

مرتضی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ

اولا سلام به همه ۸۲ای ها
دوما سلام ویژه به میثم و مجتبی عزیز
وقتی اسماتونو دیدم بی اختیار ذوق کردم مخصوصا مجتبی رو (چون منتظر اومدنش بودم)
نمی دونم چرا یاد سمینار ورامین و دکتر موسوی و بخور بخورمون افتادم
اینو بدونین که شما ۲تا واسه من یه جیزه دیگه این
همون یه رو یه دنیا خاطره واسم بود

راستی مجتبی کم کم داریم همشهری می شیم٬ دومادمون کرمانیه

فدای هر دوتاتون
دوستون دارم
یا علی

مجتبی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.bemanadi.blogfa.com

سلام داش مرتضی
سلام بر همگی و استاد عزیزم
داش مرتضی خیلی دوستت دارم
دلم واست تنگ شده
کرمون (کرمان!!) آمدی حتما به ما سر بزن

دارمت دوست به قدری که خدا می داند
راز این نکته فقط باد صبا می داند

سلام مجتبی.
ممنون از احساسات خوبت.
استاد

میثم دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام به همه اساتید و دوستان بسیار خوبم که نسبت به بنده حقیر و دوست کبیرم (مجتبی) لطف دارند مخصوصا مرتضی عزیز و خنده رو دعا می کنم همیشه همه در همه لحظات خنده رو لباشون باشه
امام صادق علیه سلام می فرماید : شیعیان ما ظاهری شاد و باطنی غمناک دارند(نقل به مضمون)
من اساتیدم را مخصوصا دکتر عموزاده را بیشتر از خودم دوست دارم و دوست دارم همیشه این حرف استاد یادم نره که ؛ همیشه باید بز سیستم مسلط بود نه اینکه سیستم بر ما
همانجور که خیلی ها می دانند من و مجتبی با هم خیلی صمیمی هستیم در عین حال که خیلی تفاوت دارم مجتبی خیلی خوبتر از من است و من همیشه به خوب بودن او غبطه می خورم و در واقع ما یک روحیم در دو بدن و به همین دلیل است که خدا بین ما فاصله زیادی انداخته ولی به حمد الهی و گوش شیطون کر همیشه از هم با خبریم
و تقریبا مجتبی تو دل برو تر از منه بخاطر همین مجتبی صمیمیت بیشتری با بقیه داره تا من در کل ما مخلص تک تک اساتید سمنان و دانشجویان شیمی ۸۲ هستم و ان شاالله خواهم بود
استاد راستی سلام مرا به اساتید دیگر و خدمه(حسن آقا و آقا رضا) هم برسان
نوکر کم مدعای پر حرف میثم
دوست تان دارم بقدری ...

به نام خدا
میثم عزیز سلام.
من دیگه نمی تونم پیغامهای تو رو جواب بدم. بس که شرمنده می کنی!
چشم.
استاد

میثم سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

مخلصتیم استاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

پنجم اکتبر

(۱۳ مهر)

"روز جهانی معلم"


World Teachers' Day

بر استاد عزیزم

دکتر عموزاده

و همه اساتید من

( من جمله استاد اخلاقم آقا میثم )

مبارک باد.

ممنونم.
استاد.

مجتبی سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ

پنجم اکتبر

(۱۳ مهر)

"روز جهانی معلم"


World Teachers' Day

بر استاد عزیزم

دکتر عموزاده

و همه اساتید من

( من جمله استاد اخلاقم آقا میثم )

مبارک باد.

ممنون مجتبی.
استاد

مرتضی سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

میثم عزیز تو هم می خوای اشکمو در بیاری
به قول خودت شما یه روح بودیم تو دو بدن٬ حالا چی شد که از هم جدا شدین الله اعلم
فرق تو و مجتبی اینه که سال آخرتون تو درس می خوندی و مجتبی قاطی ما می گفت و می خندید
هر دوتون رو دوست دارم
فدای روی ماهتون

میثم چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام بر همه
مرتضی عزیز ما از هم جدا نیستم به لطف خدا چون مجتبی ما رو تحمل می کند
اتفاقا من دو ترم اخر به برکت برنامه های دکتر عموزاده عزیز کمترین درس خواندن داشتم و بیشترین تفریحو میگی نه از مجتبی بپرس
من نوکرتم

مجتبی بمانادی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ



برندگان جایزه نوبل شیمی 2009 معرفی شدند

مشروح خبر در لینک زیر:

http://bemanadi.blogfa.com/page/nobel.aspx


میثم پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام بر همه
مجتبی می دونی چه کار کرده اند جازه نوبل گرفته اند

مژگان باسوتی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.aliamoozadeh.blogsky.com

سلام استاد
دیروز از وجود وبلاگ با خبر شدم ،خواهرم پیغامتون رو رسوند،به هر کدوم از دوستان که تونستم اطلاع میدم.دلم برای اون روزها تنگ شده،مخصوصا کلاسهای شما و حکایتها.خیلی کار جالبی کردید.اینجوری همه از حال هم باخبریم.با تشکر

به نام خدا
سلام خانم باسوتی
رسیدن به خیر
خوشحالم که ۸۲ ای های عزیز دارن یکی یکی میان.
بین خودمان بماند این ۸۳ ای ها بدجوری دارن یکه تازی می کنن!!
ممنون که خبر می دهید و ممنون از لطفتون.
(به ۸۳ ای ها بر نخوره! ما مخلص همه دانشجویان عزیزمون هستیم.)
استاد

مهشیدپورمحمد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام استاد
انشالله که استادعزیزوهمه دانشجوهاشون هر کجا که هستن سلامت و موفق باشند.امروزازوجود وبلاگتون مطلع شدم.دستتون درد نکنه.دلم برای کلاسهای آلی عالیتون تنگ شده.(راستی استادتجزیه یزد می خونم البته مدیون شماوتعلیم ومدیریت عالیتون هستم)
باتشکر

به نام خدا
سلام خانم پور محمد
خوش آمدید و خیلی خوشحالم که در شر خودتان قبول شده اید.
لطفا برای ما در پیغام بعدیتان بگویید سال چندم هستید. از هر کس خبری دارید بگویید تا ان شاالله پستی برای تمام قبولی ها درست کنیم.
۹۶/۶/۶ فراموش نشود!
به خانواده سلام برسانید.
ممنون
استاد

میثم جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام استاد و همه دوستان عزیز من جمله خانم باسوتی که تازه از راه رسیده
به نظرم رقابت سالم اساس ترقی است
بنابراین رقابت شروع شده
خداحافظ

به نام خدا
میثم! ان شاالله ۸۲ ای ها دارند می آیند...

[ بدون نام ] جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

به نام خدا
سلام
آقای واعظ زاده از خوش آمدگوییتون ممنونم،ما برای رقابت آماده ایم.

مهشیدپورمحمد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام خدمت استادوهمه همکلاسی ها
حال همگی خوبه که انشالله؟مرسی.سال دومم استاد.متاسفانه از بچه هایی که ارشد می خونن فقط از خانم پیروزی خبر دارم.بقیه هم اکثرشون شاغل هستن.

مجتبی بمانادی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.bemanadi.blogfa.com

سلام به دوستان عزیزم

بخصوص استاد عزیزتر از جانم

و به ورودی های جدید وبلاگ !!!

امشب می خوام با لینک زیر یه سفر به گذشته کنیم!

یاد باد آن روزگاران یاد باد

بدون شرح!!

http://bemanadi.blogfa.com/page/semnan.aspx

مهدی لطفی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام استاد
امیدوارم حال شما و همه بچه های قدیمی خوب باشه . شرمنده من دیر متوجه شدم که وبلاگتون راه اندازی شده . با این حال خیلی خوشحالم که همچین کاری انجام شده . دلم نمیاد که بدون نوشتن چیزی شما رو ترک کنم ( البته در حضور شما که جسارته ولی ...)

خدایا :
رحمتی کن تا ایمان برایم نام و نان نیاورد
قوتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم
تا از انها باشم که پول دنیا را می گیرند و برای دین کار می کنند
نه از انها که پول دین می گیرند و برای دنیا هم کار نمی کنند


دکتر علی شریعتی

به نام خدا
آفرین مهدی لطفی
سلام
خوش آمدی
خوب است که ۸۲ ای ها دارند می‌آیند.
داستی مرتضی صفردوست تصادف کرده. خدا را شکر به خیر گذشته.
براش دعا کن.
راستی از رشت چه خبر؟
استاد

مهدی لطفی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

دوباره سلام استاد
انشاالله که حال مرتضی بهتر بشه
استاد رشت هم که مثل همیشه بارونیه دقیقابرعکس سمنان . ما این جا تو رشت فقط ابر میبینیم اما سمنان پر از خورشید بود .
از این به بعد سعی می کنم حتما هر از چند گاهی براتون بنویسم ( البته اگر ما رو قابل بدونید )

به نام خدا
ممنون مهدی.

حسین شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام دوباره به استاد و سلام ویژه به بچه های تازه وارد
خوشحالم که از حالتون با خبر میشم.مهدی از رشت چه خبر؟
استاد شما حالتون خوبه؟
امیدوارم بقیه ۸۲ییها هم بیان
تا بعد

به نام خدا
سلام.
ممنونم حسین.
جواد و خانمش امشب کارت عروسی شان را آوردند.
ان شاالله خوشبخت باشند.
کارت تو کی می آید؟
استاد

مژگان باسوتی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد ، سلام بچه ها
یه خبر خوشحال کننده
15 آبان جشن عروسی دو تا از همکلاسی هایه خوبمونه،خانم پیروزی و آقای نجفی،از صمیم قلب براشون آرزوی خوشبختی می کنم.

به نام خدا
سلام خانم باسوتی
ممنون از خبر خوبتون.
تا باشه از این خبرا باشه.
از صمیم قلب براشون آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.
ضمنا هفته بعد هم عروسی جواد رجبی است.
عروس خانم هم دانشجوی دامغان هستند.
دیشب شرمنده کردند و کارت آوردند.
برای اونها هم از صمیم قلب آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.
ان شاالله خبرای خوب از شما و بقیه.
راستی بچه ها! لطفا یکی پست جبران خلیل جبران را در مورد عشق بگذاره (اگه یادشه).
ممنون
استاد

مهدی لطفی دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام به همگی و استاد
حسین جان چه خبر ؟ کار پروژت به کجا رسید ؟
می بینم که بچه ها دارن کم کم میان . خدا رو شکر
راستی برای جواد و خانمش و محسن و خانم پیروزی هم ارزوی خوشبختی می کنیم .
استاد بابت اون مطلبی که خواسته بودید در مورد جبران خلیل جبران این کلمه ( پست ) رو نمیدونم چیه ولی چیزی رو که میخواهید تو این ادرس میتونید ببینید :
http://topofbest.wordpress.com/2009/05/08
جملات-زیبا-درباره-عشق-1-و-2/

ممنون

حسین دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

دوباره سلام.
ای بابا استاد این حرفها چیه؟روز به روز بچه ها میرن و تنهاتر می شم.فعلا که از این خیرها نیست

همه رفتند کسی دوروبرم نیست
چنین بیکس شدن در باورم نیست


بقیه شعر رو حفظ نیستم

مجتبی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://bemanadi.blogfa.com/page/sabr.aspx

سلامی
دوباره خدمت تمامی عزیزان

و با آرزوی خوشبختی برای آقا جواد و خانمش و آقا محسن و خانم پیروزی

چون جو وبلاگ کمی شعر و شاعری شد منم به یاد روزهای گذشته این شعر رو در لینک زیر آوردم

http://bemanadi.blogfa.com/page/sabr.aspx

کوچیک همه مجتبی

به نام خدا
مجتبی سلام.
ممنون از شعرت.
بچه ها به وبلاگ مجتبی سر بزنید.
ممنون
استاد

بماند تا بعد ... سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام استاد . دلم برای شما و کلاسهاتون خیلی تنگ شده . کاش می شد...
من به چشم های بی قرار تو
قول می دهم
ریشه های ما به آب
شاخه های ما به آفتاب می رسد
ما دوباره سبز می شویم ...

یاعلی .

به نام خدا
سلام.
با معذرت از دیرکرد.
مسافرت بودم.
ممنون
استاد

میثم سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام به همه

و تشکر جانانه از مجتبی بمانادی که به حق تاریخ طبری مصور شیمی کاربردی های ۸۲ می باشد با عکس هایی که هزاران خاطره خوب را برام زنده نمود
همچنین تبریک به خانم پیروزی و آقای نجفی به جهت ازدواج

لطفا هر کسی از دستم بدی در ۴ سال تحصیل دیده ما را ببخشد
راستی استاد از امین ابراهیمیان خانم ها پیشگو:مقصودلو :برزگری : بنی هاشمی : ناطف الاسلام و ... خبری نیست ان شا الله هر کجا هستند شاد وخوشو خرم باشند
در ضمن نوکر حضرت استاد هم هستیم

به نام خدا
سلام.
با معذرت از دیرکرد.
مسافرت بودم.
راستی میثم! تو را خدا احترام خودت را نگهدار. تو آقایی.
ممنون
استاد

پیام سهیلی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام بر همگی
یواش یواش همه دارن میان این خیلی خوبه
استاد یادم میگفتین سیستم خرابه منم هی ادا شما رو در میاوردم می خندیدم حالا تازه فهمیدم یعنی چی اینجا دارن من بازی میدن اون از قضیه مصاحبه دکتری اینم از دفاع زنگ می زنم باتون صحبت میکنم که کلی از زندگی شاکیم
برای عروس وداماد هام از صمیم قلب آرزوی خوشبختی می کنم راستی مهدی لطفی چرا موبایلت جواب نمیدی
خدانگهدار همگی

به نام خدا
پیام پیام!
تو نباید ببری!
از امتحانات روزگار (خدا) غافل نباش.
وقتی تیرگی ها متراکم شد سپیده سر می زند.
استاد

میثم دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام بر همه
می خواستم بگم که پیام عزیز که سمبل اعتماد بنفس هستی
همیشه بادها در جهت موافق نمی وزند ماییم که باید باد را در جهت دلخواهمان ببریمش شاید سخت باشه ولی غیر ممکن نیست چون کسی هم باور نمی کرد یه روزی انسان پرواز کنه چه برسه به فضا بره
ما باید به مشکلات بخندیم در عین حالی که از انها غافل نیستیم و به فکر راه حل باشیم
و همیشه من به این نتیجه رسیده ام که مشکات هر چقدر بزرگتر باشند راه حلشون ساده است و چون ساده است به فکر کسی نمی رسه
در ضمن برات ارزوی موفقیت می کنم

حسین دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام
پیام باز شروع کردی به شلوغ بازی.
استاد حرفهاش رو زیاد جدی نگیرید.اخلاق پیام اینجوریه دیگه.کاریش نمیشه کرد.فقط بلده الکی جو بده.قضیه دعواهای فوتبال رو یادت هست پیام؟اگه یادت نیست تعریف کنم.
پیام جان خیلی دوست داشتنی هستی.
راستی اون جزوه ها چی شد؟یادت رفت؟
فعلا خدا حافظ

حسین کیانی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام به همه بچه های ۸۲ .
امیدوارم هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید.
تبریکم میگم به عروس و داماداتون.

میثم یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام بر همه
نمی دونم چرا یک دفعه این همه نظرات در عرض ۱ دقیقه اینجا ظاهر شدن احتمالا به همت بچه های ۸۲ ی
ما شالله

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام داشتم رد می شدم گفتم سلامی عرض کرده باشم

به نام خدا
سلام.
ممنون
استاد

مجتبی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.bemanadi.blogfa.com

سالها تاریخ شمسی گشت و گشت

شادمان شد تا شنید این سرگذشت

روز میلاد امام هشتم است

هشت - هشت - جمعه ی هشتاد و هشت

میلاد امام رضا (ع) را به استاد عزیزم و همه ی بچه های ۸۲ تبریک می گویم

با آرزوی موفقیت برای همه

ممنون مجتبای عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد